Daan heeft de laatste paar dagen een rare manier van drinken..hij laat mijn tepel dan losschieten en zuigt m meteen weer terug naar binnen waardoor mijn tepels dan ergens langsschraapt (ik denk zijn kaakje) en dat is echt heel pijnlijk, vooral omdat hij het minstens 10x per voeding doet.. ook doet hij het rechts meer dan links.. heeft iemand dit ook gehad of weet wat ik eraan kan doen? hij ligt verder wel gewoon recht voor mijn tepel dus dat is het niet
Ik heb dat ook gehad ja. Later bleek dat de kleine er toen minder melk uit kreeg omdat de toeschietreflex niet meer optimaal was, dus hij deed het uit frustratie. Toevallig was hij toen even oud als Daan nu (en ik werd weer voor het eerst ongesteld).
hmmm ik heb niet het idee dat ik te weinig melk heb, het spuit er uit... ongesteld zou mss wel kunnen, ik ben 3 weken geleden ongesteld geweest dus zou misschien binnenkort weer kunnen komen..
Nee dan had je er denk ik vorige maand al last van gehad... Tsja, misschien vindt hij het gewoon een leuk spelletje... Helpt het ook niet als je zijn hoofdje met een hand ondersteund, zodat hij niet zo plotseling naar achteren kan rukken?
nee ik ondersteun zijn hoofdje al... het is ook niet zo dat ie mijn tepel naar achteren trek.. hij stopt gewoon met zuigen en laat m uit zn mond glijden en dan zuigt ie m weer keihard naar binnen