Voeden in het openbaar; de fijne plekjes

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Druif, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb vandaag in de V&D gevoed. Heb dan een hemdje en t-shirt aan en dan zie je echt haast niets, want je kan je bh losmaken onder je t-shirt en pas bij het aanleggen je t-shirt een stukje omhoog. Ik zat ook niet in een hoekje, maar zet wel altijd de kinderwagen ervoor. Meer ook dat Eva niet zo snel afgeleid wordt ;).

2. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Nou, ik vind het stoer hoor, ik ben er nog niet aan toe.
    Ik moet voeden met een tepelhoedje en dan zit je te hannessen met dat ding en doekjes (door dat ding wordt er nogal wat gemorst).
    Maar...ik probeer zonder tepelhoedje te voeden en dat lukt al een beetje. Zodra ik van die hoedjes af ben durf ik denk ik wel in het openbaar te voeden. Hoop ik...

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij ons wordt er ook veel gemorst, maar Eva krijgt altijd een slabber om en ik heb een hydrofiel die onder mijn borst ligt. En zo gaat het best goed, onze kleren worden in ieder geval niet nat!

Ik vind het stiekem ook wel een beetje stoer ;), maar ben vooral blij dat ik niet telkens op de klok zit te kijken.

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik heb ook sinds kort slabbetjes en dat werkt inderdaad erg goed!

Wat een ontzettend leuke foto van je dochter trouwens, leuk zo'n lachebekje. Rond de 3 maanden is ook een erg leuke leeftijd.
    Ik kan niet wachten totdat mijn dochter ook bewust gaat lachen!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! En weet je wat het leuke is? Ze lacht de hele dag door! Soms als ze de hele dag aan het lachen is en uiteindelijk om iets gaat huilen denk ik echt, jeetje, dat kon je ook nog ja! Het is zo geweldig! :D We hebben het echt getroffen met zo'n gezond en makkelijk kind die bijna altijd vrolijk is.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kijk, je ziet niks (deze is dus van vanmiddag):

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De eerste 10 weken moest ik bij allebei ook een tepelhoedje gebruiken. Ik vervoerde ze gesteriliseerd in een plastic zalfpotje van de apotheek (dat ik ook kon steriliseren). Het is inderdaad wat meer gehannes, maar 't ging wel steeds makkelijker. Ik ging gewoon met mijn neus naar de muur, de rug naar het publiek zitten.

8. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ja zo zie je er inderdaad helemaal niets van!

Ik heb nu ook een aantal BV shirts in huis zodat ik zo onopvallend mogelijk kan voeden, ik word er al wat handiger mee. Ook met het afleren van de tepelhoedjes trouwens, soms gaat het een halve dag goed (dus zonder hoedjes). Als het zo doorgaat hoop ik over een week of 2 a 3 ook eraan toe te zijn. Wel zo makkelijk.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij die bv shirts ligt mijn borst zo bloot, met kleinere borsten zal dat beter gaan. Ik zat trouwens met mijn gezicht naar de winkel toe, maar wel met kinderwagen ervoor.
    Het wordt inderdaad steeds makkelijker. Deed ik eerst zelf nog moeilijk en was ik er niet zo handig in, nu gaat het als vanzelf.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je kleintje is nog maar 3 weken oud, toen was ik er ook nog niet aan toe hoor. Maar nu kan het me echt niks meer schelen, waar ik ben of met wie ik er ben. Als er een honger heeft of het is tijd voor een voeding dan leg ik gewoon aan. Al diverse plekken (ziekenhuis/restaurants/verjaardagen/feestjes/winkels) gehad, en overal prima gegaan. Zonder commentaar, maar meestal kijk ik niet eens rond, heb iets veel mooiers om naar te kijken ;) .

Deel Deze Pagina