Voeden in het openbaar -> in de zomer............

Discussion in 'Borstvoeding' started by Hanneke, May 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hopelijk houdt haar dat nog lang zoet. Hier is dat helaas niet genoeg meer. hand is niet langer interessant; kettingen, oorbellen, t-shirts, beha, herinneringsbandje, als je er maar aan kan trekken. Ook trappelen met de benen in mijn zij (auw..) en bij elke geluid met een ruk (met tepel er nog in) het hoofd omdraaien. Het schijnt een fase te zijn..... gelukkig.... :)

2. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Haha Appeltje, ook dat is (pijnlijk) herkenbaar. Ik zie t bij kinderen die de fles krijgen ook vaak, dan gaan ze op die speen liggen 'kauwen' en doen 'm in de mondhoek enzo. Dat doet Angelina dus ook, maar dan met m'n tepel..auw!

En inderdaad kettingen en oorbellen, maar daar kan ze met voeden niet bij, daar ligt ze te laag voor. Dus het enige waar ze op dat moment bij kan is m'n hand, m'n shirt en m'n borst...

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Speciale langere ketting met een interessant speeltje of zo er aan omdoen. Scheelt al veel.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik schrijf net dat ik bijna nooit meer in het openbaar voed, maar 2 uur later zit ik met een kind aan de borst op een vol terras. :D

5. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Gisteren heerlijk getreind met mijn kleine meid en een aantal keren aan de borst genomen, met alleen een hemdje met spaghettibandjes. Ik heb mijn rug een beetje gekeerd. Als mensen het dan echt niet willen zien, zien ze het niet en als ze wel willen, prima!

Ik ben er steeds minder gevoelig voor, eigenlijk hoop ik stiekum dat iemand er wat van gaat zeggen, dan ga ik even uit mijn dak! :evil:

Helaas, dat gebeurt natuurlijk nooit als je je er al helemaal klaar voor maakt! :)

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik zit stoer te zeggen dat ik het gewoon doe op een vol terras ... Beslist Mirre anders: rondkijken is veeeeeeel leuker dan zo'n tiet ... Dus aangebeld bij een vriend die boven het terras woont en daar maar gevoed ...

Bij de Hema heb je trouwens voedingsbh's met een gat erin. Ziet er een stuk minder bloot uit :D

(en bovendien zie je in de zomers toch ook altijd van die mannen met ontbloot bovenlijf rondlopen/rondzwabberen ... gewoon daarnaast gaan zitten en je kind voeden ... :))

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Huh? Hoe bedoel je dat? Is zeer benieuwd! haha!

Ennuh, ik denk toch maar gewoon shirtje naar beneden. Dan is tenminste mn buik niet zichtbaar (ben daar nogal onzeker over zegmaar :oops: ) Ennuh, met een kindje 'eraan' zie je toch niet meer dan met een diep decolete! (kortom het zit eigenlijk gewoon tussen de oren he?)

8. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Gewoon hemdje omlaag hoor, ook op het terras. Nog nooit vervelende opmerkingen gehad. Baby ligt trouwens toch wel in het belangrijkste zicht en vervolgens vind ik het aanzicht niet veel verschillen van een diep decolete.

Trouwens, wat dan nog?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm tja, gewoon ineens opkomende onzekerheid? Over mijn lichaam, over de grootte van de kindjes (al 7.5 mnd), en het ontbloten van mijn borsten. Tja, geen idee, had er helemaal geen last van. Zat altijd gewoon heel relaxt te voeden, maar ineens voel ik me niet meer op mn gemak, als ik bedenk 'zo' bloot te moeten.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Als je er echt moeite mee hebt omdat je je te bloot voelt, heb je bv hemdjes te koop (h&m dacht ik en via internet ook wel)

Ik deed mijn hemdje altijd gewoon omhoog (of omlaag ligt er aan wat ik aan had).

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mamadeluxe, bedankt! Ik weet het. Had normaal gesproken altijd gewoon een hemdje aan onder mijn kleding. Maar met dit weer dus niet en dan ben je ineens heel veel bloter. Normaal had ik echt geen problemen met voeden in het openbaar, maar nu voel ik ineens een hele grote drempel opkomen :oops: . Maar we gaan het eerst maar eens uitproberen. Dan kijk ik nog wel verder wat te doen ;) .

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    ik heb zo'n truitje van de prenatal, van mamalicious is dat geloof ik? Maar werkt niet lekker. De gaten zitten behoorlijk bedekt, waardoor die snel voor de tepel schuiven. Hangt natuurlijk van je cup af, maar ik met cup C loop steeds de stof bij te trekken en zo.

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Euh gewoon hup hempje omhoog.

Vandaag op een bankje op het strand.(was aan het wandelen)
    Om mij heen was het zwart van de mensen in bikini/zwembroek.

Boeien hoor,mijn kind heeft honger dan.

Ik durf alleen niet om heen te kijken op zijn moment,blijf gewoon naar Justin kijken.

Toen ik klaar was en Justin in zijn wagen legde zag ik pas dat er een knappe vent iets vederop lag,kreeg een knipoog,toen werd ik dus wel zo rood als een tomaat :oops: :oops: hahahahaha

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ja je denkt zelf dat mensen veel zien maar valt eigenlijk wel mee het is dat jezelf met de neus erboven hangt. Eerst dacht ik ook iedereen ziet alles maar nadad mensen al een paar foto´s van me gemaakt hadden voedend. je ziet er eigenlijk totaal niks op hier bijv:
    Je ziet niks ;) Op dit moment dacht ik dat je het van de andere kant wel zou zien

15. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Leuke foto, idd niets te zien.

16. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Ik heb ook gewoon gevoed bij onze plaatselijke 'zwemplas'. Niemand die het ziet. En dan nog: ik zie overal blote borste hoor :) .
    Naar mate ik langer Yara borstvoeding geef wordt het schaamtegevoel steeds minder.

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zie mijn borsten ook niet meer echt als "lustobject" maar meer als aanhangende flessen :D

18. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik doe gewoon mijn shirt omhoog. Gaat prima en niemand die wat ziet.

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Heb ook voor het eerst buiten gevoed van het weekend, hemdje omhoog en niets te zien... (heb mijn vriend nog even laten kijken vanaf de andere kant)
    Volgens mij denk je zelf dat er heel wat te zien is, maar dat valt echt mee!

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb laatst op de rambla in BCN zitten voeden. Diverse malen.
    Had een speciaal topje aan maar dat ontbloot je borst zich wle helemaal. (flapje naar beneden). HEb gewoon een hydrofiel luier over mn borst gelegd je zag er niks van.

Heb in Salou ook gewoon op div.terrasjes gevoed. Ik trek me er niks van aan, en als anderen dat wel doen dan gaan ze maar met hun rug naar me toe zitten.

Had in BCN wel een beetje stuwing omdat het wel fris was.

Share This Page