Voeden in het openbaar

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door OemHudaifa, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik voed ipc overal, heel discreet niemand die er last van heeft en anders kijken ze maar de andere kant op :):). Van de week op mijn werk leek het wel of een andere ouder ( werk op kdv en me meisje gaat mee ) geschokt was dat ik zat te voeden......in eerste instantie had ze niks in de gaten maar opeens oeps je zit te voeden......

2. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik voed ook gewoon in het openbaar of nog even in de auto voordat we op pad gaan/weer naar huis gaan.

Ik heb dan een hemdje onder een topje of een topje met knoopjes aan.

Wanneer ik Pim heb aangelegd leg ik een wikkeldoek om hem heen zodat hij lekker geborgen kan drinken.

Ik vind het juist superhandig dat je overal bv kan geven, laatst na een wandeling in het bos heerlijk op een picknickbankje gevoed, ideaal!

Alleen ben ik de enige in mijn hele omgeving die bv (heeft) gegeven, dus af en toe kijkt er wel iemand raar op, maar dat boeit me dus helemaal niet...

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik ben dus van plan om borstvoeding te gaan geven en heb geen moeite met openbaar voeden, zolang het een beetje discreet is. Ik vind het zó iets natuurlijks!

Wat me wel opvalt is, dat het vooral mannen zijn die er moeite mee hebben. Mijn eigen partner ook. Maar als het lekker warm weer is, kijken de heren maar wát graag naar de te diepe decolete's en te korte rokken. Alsof dat wel netjes is..

Ik begrijp werkelijk waar niet wat er is gebeurd, dat mensen borstvoeding geven iets "raars" vinden. Maar goed.

Deel Deze Pagina