open dagen luchtmacht

Discussie in 'De lounge' gestart door moes, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wie gaat er vandaag of morgen naar de open dag(en)
    van de luchtmacht in volkel?

ze zijn hier al de hele week aan het vliegen en wij vinden het echt
    zooooo gaaf om te zien!
    wij gaan morgen zeker even kijken.

wie nog meer?

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    er worden 150.000 mensen verwacht!
    en is er echt niemand anders van hier bij???

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben meer van de landmacht ;)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man zit bij de landmacht, maar wij gaan eigenlijk nooit naar zulke dingen. Ook niet naar de landmacht dagen, mijn man gaat daar alleen heen als hij daar moet werken.
    Komt misschien ook wel omdat het voor ons altijd erg ver rijden is, wij wonen in noord Groningen.
    Lijkt me wel leuk om een keer heen te gaan als de kleine een jaar of 4 of 5 is. Dan kan ze ook eens zien wat papa voor werk doet.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Luchtmachtdagen zijn wel leuk, met stuntvliegers en zo. Dat heeft de landmacht dan weer niet. Landmachtdagen dit jaar was niet in de buurt. Luchtmachtdagen wel, maar het weekend zit al vol, helaas...

6. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    M'n man is de afgelopen jaren geweest, maar vind 't eigenlijk steeds hetzelfde, dus dit jaar gaat 'ie niet.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben blij als het voorbij is eerlijk gezegd :(. Ik word er niet vrolijk van... de hele week zijn ze al aan het vliegen en wij wonen precies in een lus van de vliegroutes, dus ieder vliegtuig komt zo'n 50 meter boven het huis steeds twee keer over. Nou... dan heb je ze wel gezien hoor ;). En dat terwijl ik toch een echte vliegtuigenfan ben. Maar ja... is het eens mooi weer: kan je niet eens verstaanbaar in je eigen tuin zitten.

Wel mooi om te zien wat ze allemaal kunnen, die stuntvliegers. Al hoop ik maar dat ze wel netjes in de lucht blijven en niet ineens in mijn achtertuin (of erger... :() liggen.

Veel plezier!
    Josien

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    @josien, als ik vragen mag, waar woon je dan?

wij zijn net terug, het was echt super!
    die vliegshows zijn echt geweldig!
    bij de diverse standjes kregen de kindjes echt vanalles,
    een heleboel posters, stickers, wuppies, bouwplaten en speldjes.
    ze vonden het super! ook mochten ze bijna overal op en in.

wat ik ook super vond was dat elk kindje bij de ingang een armbandje omkreeg waar je de naam en je telnr op kunt zetten.
    ik had wel m'n telnr op een briefje geschreven, maar dat kun je ook verliezen natuurlijk.

het is dat we morgen al andere plannen hebben, anders zou ik er wel weer heen willen.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh vandaar die herrie. We moesten op mijn werk gewoon de ramen dicht doen om de klanten aan de telefoon te verstaan.

Het zal wel leuk zijn om te zien. Maar ik kan niet zo goed tegen het harde geluid van de straaljagers.

10. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Ik zag het bord langs de weg staan, maar wij gaan niet! We vroegen ons al af wat het te beteken had..

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Moes, Uden ;)

Zo... het zit er weer op! Ik hoor hele leuke verhalen van iedereen, dus ben blij dat iedereen zo heeft genoten. Zelf ben ik blij dat we de komende week met het voorspelde lekkere weer wel lekker van de rust in de tuin kunnen genieten :D. Voor de mensen die geweest zijn: blij dat zij het naar hun zin hebben gehad!

Groetjes,
    Josien

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Moes,

Ik ben gisteren geweest!
    Vind het zelf leuk om naar de vliegshows te kijken en mn vriend moest werken dus 'moest' ook wel even langskomen..
    Vond het een geslaagde dag en de volgende keer ben ik weer van de partij..

Voor de mensen die het leuk vinden om naar te kijken maar het een lawaai vinden raadt ik aan om goede oordopjes in te doen dan heb je er weinig tot geen last van..

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Zat in Nijmegen op Sonisphere, festival, en zag wel een paar vliegtuigies overkomen. Maar die hoor je niet, met een paar metalbands voor je :D

Was wel erg druk op de weg door die 2 evenementen.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het was super gaaf dit jaar :D
    Mijn vader werkt voor de luchtmacht, en we zijn ook erg vaak verhuisd naar verschillende landen, en op zulke dagen kom je dan weer allemaal mensen van vroeger tegen, erg leuk. Het sfeertje vind ik ook altijd zo leuk, zo bekend zeg maar :)

Deel Deze Pagina