Borstvoeding geven is een kunst. Of is het uit de kunst? Bij ons consultatiebureau hangt de sticker ook, al vind ik dat nogal een open deur. En voor zover ik weet bij één lunchroom bij ons in de stad. Beiden staan niet op die site vermeld, trouwens. In het cb heb ik inderdaad wel eens gevoed. Tja, je moet wat als je weer eens 1,5 uur zit te wachten omdat het weer eens uitloopt. En ook na een prik is het natuurlijk wel fijn. In die lunchroom zit ik eigenlijk nooit. Beetje 'kouwe kak' idee heb ik er altijd bij. En dan ga ik daar niet naar zo'n zaak toe alleen om het voeden. Dan ga ik gewoon op mijn "eigen" plekjes zitten, waar ik ook heen ga als ik niet voedt.
Ik geef nov niet super lang bv maar ik meld het wel altijd even. Of 'vraag' het soort van. Als ze er dan problemen mee hebben zoek ik een ander restaurant. Maar tot nu toe zeiden ze allemaal oow geen probleem hoor. En uiteraard doe ik het discreet
Ik ben het helemaal met Dirksmama eens, was ook het eerste wat bij mij te binnen schoot. Want nu voel je je misschien nog bezwaarder als je ergens voedt waar geen sticker hangt. Het is goed dat er aandacht wordt geschonken hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat het moet. Bij mij gaf de site geen resultaten in mijn woonplaats dus nu zou ik dus in theorie nergens terecht kunnen dus m'n dochter moeten laten verhongeren of gewoon thuis blijven.. Moet gewoon overal kunnen en dan doe ik het discreet onder een hydrofiele doek.
Ik vind de logo en het idee gewoon belagelijk. Je kan toch overal borstvoeding geven!!! Het is niet zoals roken of zo!!!