Dat lijkt me niet toch? In het weekend lopen er ook artsen rond op de MC, die kunnen je hiermee helpen. De kinderarts van mijn dochter op de MC kon me ook Syntocinon voorschrijven. Gewoon aankaarten, het gaat namelijk om de gezondheid van jouw kind, en dat is hún patiënt.
Hier ook 3 x 10 mg Was ook tijdens een dip Niet in het begin van de bv maar iets later Kort gebruikt en daarna ook nooit meer nodig gehad
Ik heb het ook gebruikt. Na 6 maanden toen ik weer aan het werk ging en mijn productie ietwat instortte. En heb altijd moeite moeten doen om genoeg te hebben. (ik denk zelf dat ik de eerste weken te weinig heb gekolfd. 7x per dag i.v.m prematuur geboren dochter en dat was toen meer dan genoeg) Ik gebruikte toen 2 of 3 x10 en dat werkte als een tierelier. Al met al best een poos geslikt, paar maanden denk ik. Alle thee, havermout en bla bla werkte bij mij niet zo.
Ik kolf 10x per dag en 1x in de nacht en het blijft tussen de 10 en 30 cc per keer. Dus het schiet niet zo op.... Ik kan mijn vriend vanmiddag anders wel naar de drogist sturen als het vrij verkrijgbaar is.
Ik heb het ook geslikt, zonder effect. Bij mij deed het niets voor mijn productie . Heb het geloof ik zelfs 6x per dag geslikt, maar helemaal geen effect. Ik heb het eens nagezocht en ik ben vanaf 22-10 gaan bijhouden hoeveel ik kolfde (dus 9 dagen na de geboorte). Ik zat toen totaal op 415 ml per dag en Quinten kreeg toen 285 ml per dag. En ik kolfde maar 6 keer per dag.. Ik vind het echt heel erg verdrietig voor je! Ik merk door posts van jou dat je heel graag bv wil kunnen geven.. Hopelijk helpt de domperidon voor jou wel! Een tip, als je het gaat halen bij een apotheek zeg dan gewoon dat het voor maagpijn is en niet voor BV, anders kunnen ze heel erg moeilijk doen. Hier wilde ze het in eerste instantie niet eens meegeven, daarna via internet besteld, omdat ik maar 10 tabletjes meekreeg . Heeft Luna al een keer mogen 'snuffelen' aan jouw borst? En krijg je er met de hand een druppeltje uitgeknepen als je ligt te buidelen? Dan zou je eventueel haar mondje bij je tepel kunnen leggen, misschien dat dat wat meer stimuleert.
Ik heb de domperidon maar ik kreeg het eerst niet. De apothekersassistent had er nog nooit van gehoord en wilde het me niet verkopen. Toen uitgelegd dat het juist om de bijwerkingen te doen is. Collega erbij gehaald en op eigen risico meegekregen. ... dit is mijn laatste redmiddel anders zal het ws snel ophouden. Volgende keer ben ik gewoon misselijk dan doen ze niet zo moeilijk. ... Ben reuze benieuwd of dit mij gaat helpen. Zo niet dan heb ik alles gedaan wat mogelijk is en blijft het bij wat ik wel heb aangevuld met kunstvoeding helaas maar ze moet groeien.
Ja die ligt regelmatig smakkend bij me en dan geven ze wat via het speentje. Ik zal het straks eens proberen na het buidelen ga ik ook altijd kolven maar tot nu toe zonder extra resultaat.
Ik ben misschien een van de weinigen waarbij bv geven niet vanzelfsprekend is. Bij de eerste exact hetzelfde verhaal maar toen nooit actie ondernomen door mezelf of de kraamzorg en verloskundige. Toen mezelf heel lang enorm schuldig gevoeld en dat ik faalde en het voelde alsof de band doorgesneden werd. Is goed gekomen gelukkig. Maar ivm haar koemelkallergie wilde ik deze keer meer doen. Dat heb ik dan gedaan. .
Nou meid, aan je inspanning ligt het in ieder geval niet, respect! Ik hoop dat het nu verbetering gaat brengen
Ja, werkt als een trein. Maar het was onlangs niet zo positief in het nieuws. Heb niet precies gelezen waarom. Misschien helpt borstvoedingsthee je ook. Merkte ook verschil toen ik dat dronk. Je hebt het van Weleda, en volgens mij kan elke drogist het voor je bestellen. Of natuurwinkel. Of je maakt fenegriekthee. Zie hier voor meer info: DE GULLE AARDE: fenegriekthee voor de vrouw Fenegriek kan je o.a. kopen bij gekruid.nl.
Ik kocht domperidon gewoon via internet. Kreeg na twee keer oxytocinespray al vragen dat ik volgende keer bij de ha moest komen... Hier bijvoorbeeld. Domperidon online bestellen | Domperidon | OpenApotheek.nl Die neusspray geeft je een toeschietreflex, als het meezit. Dat is ook wel effectief als je kolft. Heb je een goede kolf? En maak je niet al te druk om wat er in die flesjes komt, stimuleren is ook heel belangrijk!