Dag dames, Ik ben afgelopen zaterdagmiddag lekker gaan shoppen. Had echt even tijd voor mezelf (en voor mijn vriendinnen) nodig Mijn vriend bleef thuis met onze zoon, en gaf gekolfde voeding. Allemaal prima dus. Maar nou had ik zoiets van, ik ga een middagje weg en wil die middag ook even helemaal niet denken aan bv! Dus heb ook niet gekolft. 11:00 laatste voeding gegeven. En rond een uur of 5 kwam ik weer thuis met tietjes die op knallen stonden. Daar tussenin zitten 2 voedingen die ik niet gekolft heb. Is dat nou erg voor een keertje? Ik zag niet echt mogelijkheden om te kolven in de stad namelijk. Hoe doen jullie dat?
zal misschien voor je productie op dat moment niet zo best zijn maar als je kindje straks door gaat slapen dan heb je dit in de ochtend. Denk niet dat het verder erg veel kwaad kan behalve dat je jezelf ermee heb hahaha
Hai! Goed dat je borsten dat volhouden! Lukt mij echt niet. Ik neem altijd mijn kolf mee in mijn tas (heb een handkolf van avent en die doe ik dan gewoon in een plastic tasje in mijn handtas). Ik kolf dan op het toilet en spoel de melk door de wc en doe dan de kolf weer in het tasje. Thuis steriliseren... Ideaal is het niet maar t geeft mij wel rust dat ik m bij me heb en niet naar huis moet omdat ik lek of mijn borsten zeer doen. Volgens mij is het in principe niet erg om een keer niet te kolven, als je borsten het aankunnen. Doe je dat te vaak, dan gaat het ten koste van je productie.
ik zit met hetzelfde aankomende zaterdag. we gaan uit eten met collega's van mijn vriend en mis dan ook 1 voeding. Zat al met kolf senario's op de wc in mijn hoofd maar aangezien ze het in de nacht ook aan kunnen zal het nu ook wel mee vallen. Ik neem wel extra pads mee want dan kan ik die evt verversen.
Ja dat mijn borsten dat volhouden vind ik ook knap. Maar zie het ook niet zitten om dan even in een toilet te gaan kolven. Misschien is het wel de normaalste zaak vd wereld en moet ik er gewoon aan wennen. Als hij minder voedingsmomenten krijgt zal het ook wel minder worden. Ik heb van die ene middag niets gemerkt aan mijn melkproductie trouwens.
Ik ben zelf nog niet weggeweest (zoontje is 8 weken), maar ik ben nu aan het kolven om een avondje met m'n man weg te kunnen. Ik ben van plan om na de laatste voeding voordat ik wegga de rest van de melk af te kolven, dan ga ik helemaal leeg weg. De planning is nu dat we zaterdagavond weggaan, eerst naar de film en dan uit eten. Dat zal bij elkaar 5 uur duren, dat redden mijn borsten makkelijk hoor. Soms zit er 's nachts ook wel 6 uur tussen, kunnen ze ook aan zonder te lekken. Maar misschien heb ik wel geluk met mijn (.)(.)!
bij mij zit er 's nachts 8uur tussen, daar zijn ze op ingespeeld. maar dat heb ik overdags natuurlijk niet. dan eet Stern om de 2,5/ 3uur. dus om te zeggen dat ze het overdags zolang aan kunnen omdat het 's nacht ook lukt klopt denk ik niet.