Ik mocht ook niet van de kraam en heb da de eerste week idd ook niet gedaan maar van iedereen hoorde ik dat ze enkel voeden op verzoek en als ik het hem zou aanleren om om de 5 uur te eten of vroeger dat ie dat zo zou aanleren en niet vlug zou afleren, dus liet ik hem slapen zolang hij wou. Ik heb een goede babyfoon en als ik hem hoor pruttelen ga ik kijken. Je moet vooral je eigen gevoel volgen en niet altijd luisteren naar k&g en kraam hoor. Ik merkte dat mijn zoontje een beetje vies was als ik hem wakker maakte, da's ook niet goed hé. Als ze echt honger hebben zul je het wel horen edelweisje
Inmiddels gaat het prima hier. Hij huilt niet meteen, maar gaat nu een beetje 'roepen'. (weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen). Ik neem hem dan halfslapend mee naar beneden en dan drinkt hij prima. Vannacht waren het weer 2 voedingen, maar ik heb er nu ook geregeld 1. Ligt een beetje hoe hij overdag heeft gedronken. Vaak komt hij nu s avonds er vaak om de nacht lang te kunnen doortrekken (clusteren). Ik heb nog steeds de goede hoop dat ie in januari standaard met 1 voeding de nacht door kan. Dat zou fijn zijn, want ik begin in januari weer met werken