bij me eerste kon ik geen bv geven.Hiervoor waren verschillende redenen. 1 ik had een vlakke tepel en 2 me kind hapte niet aan..Me tepel was heel erg vlak en ik heb best grote borsten dus het lukt op een of andere manier niet. Ook me kindje kon niet goed aanhappen. aan wie het lag laat ik in het midden want dat weet ik niet. We heben toen ook een tepelhoedje gebruikt maar dat lukt ook niet..Heb uiteindelijk gwn bijna een maand afgekolfd fulltime maar vond het te vermoeiend. Nu ben ikzwanger van me tweede en wil het toch weer proberen om bv te geven. Ik merk nu wel dat me tepels wat uitsteken. Dus me vraag is of ik nu dat misschien toch wel bv kan geven..?
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geen borstvoedingsperiode is hetzelfde. Het zou heel goed kunnen dat het nu wel gaat lukken. Gezien je ervaringen bij je eerste kindje wil ik je adviseren om een lactatiekundige in consult te vragen voor je bevalt. Zij kan je dan helpen voor te bereiden voor een goede start en vraag haar dan ook om z.s.m. na de bevalling langs te komen om goed aan te leggen. Een goede start is vaak het halve werk. Goede zwangerschap! Groetjes Saskia