Zoontje 4 weken drinkt ineens moeilijk uit fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Fleems, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ons zoontje van 4 weken krijgt al vanaf de geboorte flesvoeding. 2 weken terug begon hij moeilijker te drinken door spruw. Dan leek hij te 'vergeten' hoe hij moest drinken, schudde hij met zijn hoofd en overstrekte zich steeds. We hebben een kuurtje voor de spruw gekregen en toen ging het beter. De spruw kwam echter terug en we hebben een nieuw kuurtje gekregen. Daar zijn we nu nog mee bezig maar de spruw zelf is al zo goed als weg. Nu begint het moeilijke drinken ineens weer erger te worden. Hij is soms wel 5 minuten aan het proberen te drinken en raakt dan helemaal gefrustreerd. Vanmorgen was echt het toppunt, ik ben 10 minuten bezig geweest voor 1 slok en uiteindelijk manlief maar wakker gemaakt en na veel moeite lukte het hem wel om ons zoontje te laten drinken. Weet iemand hoe dit komt en wat eraan te doen is? Het ligt niet aan de voeding en ook niet aan de fles, want normaal gesproken drinkt hij super uit de dr. Browns fles. Ook andere flessen geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Het is overigens niet bij elke voeding het geval.

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik lees mijn eigen verhaal! Het enige wat hier hielp was tijd helaas! Ik heb haar uiteindelijk tijdens het drinken min of meer met een doek ingebakerd, dit hielp het beste! En je baby klein maken tijdens het drinken dus ruggetje bol maken zeg maar. Kreeg ik als tip van de fysio. Hier waren ook niet alle flessen drama maar heeft zeker tot 9 weken geduurd ofzo maar ik begon ook pas met bakeren met 8,5 week dus hopelijk geeft het jullie eerder rust

Deel Deze Pagina