Ik ben ook een bv-mama, maar ik verbaas me daar ook elke keer over. Ik verschoon Milan ook na elke voeding, dus ik moet er sowieso uit. Maar ik vind het wel handig dat ik niet helemaal niet beneden hoef om een flesje klaar te maken. Nu leg ik 'm gewoon meteen aan als 'ie begint te huilen.
Ja merk ik ook de laatste dagen. het is nu zo'n beetje 6.30, 10.30, 15.00, 19.00 en 23.00 en dan rond een uur of 3. Ging bij jullie de nachtvoeding er ineens af of merkten jullie dat de tijd na 23 uur vanzelf wat langer werd?
hier de laatste fles rond 01.00 uur... we moeten ons mannetje dan wel wakker maken... doen we dat niet, dan komt hij alsnog zelf rond 02.00/03.00 uur. Na de fles van 01.00 uur dan slaapt hij door tot 07.00 / 08.00 uur. Wil eigelijk de laatste fles eerder geven, maar dat komt op een of andere manier niet uit.... Wij gebruien Barleduc uit een pak. Dit schijnt voor de darmpjes/krampjes goed te zijn. Ons ventje heeft idd bijna tot geen last (meer) vank krampen.
Geheel offtopic, maar ik denk dat jij redelijk dicht bij ons woont dan, want wij wonen ook in dat gebied dat zonder stroom zat .
hier ook op verzoek, s nachts slaapt hij zo'n 8 uren, en overdag komt hij ongeveer om de 3,5 uur voor een fles, de laatste krijgt hij tussen 23.00-23.30 kom ik niet lekker uit met mn ritme, dan wordt de een na laatste fles vaak een kleintje ( 100) zodat hij voor de nacht 180 kan krijgen.
hier was ineens de nachtvoeding eraf, we werden wakker van uk, moesten eerst heel diep nadenken of we wel of geen fles gegeven hadden, schrokken toen enorm, niet dus, en we liepen over van trots! het gaat dus vanzelf...
Idd erg offtopic ! Maar dat denk ik ook idd! Haha! Ik wilde zeggen, dan was jij zeker ook erg blij met de borstvoeding, maar toen ineens kwam ik op het idee dat jullie kleine toen nog niet geboren was ! Maar vooruit, de wereld is klein laten we maar zeggen !
Ik wil hier even op reageren; ook hier wordt door de kraamzorg verteld dat je tegenwoordig gewoon warm water uit de kraan mag pakken voor de flesjes. Ik voel me er zelf niet prettig bij, dus heb het niet gedaan, maar het mag dus wel! Bijna 4 jaar geleden toen onze oudste dochter geboren werd, mocht dit absoluut niet. Maar het klopt dus wel wat Sukkie zegt! Groetjes Sara
Ik ben ook een bv-mama, verschonen deden we de eerste maanden op ons bed. En met 4 maanden verschoonden we haar niet meer 's nachts (bij een poepluier wel uiteraard), want als baby's doorslapen verschoon je ze toch ook niet? Met 6 maanden sliep ze het klokje rond, dus dat was helemaal makkelijk .