Ik voed op verzoek, maar kleine houdt ongeveer zelf haar vaste schema aan. Meldt zich nu om de 3 tot 4 uur.
Ik ben begonnen op verzoek maar uiteindelijk ben ik toch meer op schema gaan voeden. Onze dochter sliep amper meer, werd oververmoeid, ik zat constant met dochter aan de borst omdat ik niet meer wist of ze nu honger had of moe was, we waren beide uitgeput. We zijn onze dochter in gaan bakeren en ik ben meer op schema gaan voeden. Dit zorgde echt voor veel meer rust en regelmaat. Nu na 1,5 jaar drinkt ze nog steeds 1 keer per dag
De eerste 6 weken echt op verzoek. Daarna was ik weer helemaal mobiel en ging ik zelf de andere kinderen weer ophalen van school. Toen ben ik wat meer op mijn verzoek gaan doen, dus soms wakker gemaakt voor eenvoeding. Ik heb tot 15 maanden bv gegeven, dus voor ons ging het zo prima.
Ik voed ook op verzoek en merk dat meneer sinds afgelopen week een eigen schema/ritme heeft gevonden (nu 6 weken oud). Zitten nu op 7 voedingen maar idd de eerste weken minimaal 8-12 keer per dag. Dus ik zou lekker op verzoek voeden en het ritme komt dan vanzelf wel