Ik geef borstvoeding maar vind het niet fijn om half naakt te gaan zitten als er bezoek is, daarom zonder ik me nu steeds af wanneer er mensen op bezoek zijn die ik minder goed ken. Ik heb voedingsbh's van H&M maar die zijn weinig bedekkend, 1 strookje van 1a2 cm is bij mijn borsten eerder lachwekkend dan discreet Ik zag op internet de mammae voedingsbh, ik denk erover deze te kopen maar hij is vrij duur. Kennen jullie andere merken die de borst wel goed bedekken tijdens het voeden? Gaat echt om de bh want wil graag mijn eigen kleding dragen, de "aangepaste" kleding ben ik na mn zwangerschap wel een beetje zat En kennen jullie online shops die mammae verkopen? Ik heb er 1 gevonden maar daar is mijn maat helaas niet meer verkrijgbaar.
Mischien is het een idee om een hemdje onder je kleding te ndragen. Dan kan je het ene kledingstuk boven je borst doen en het andere eronder. Hierdoor is er bijna niets zichtbaar. Zo doe ik het altijd.
Dat is inderdaad een goed idee alleen draag ik met warmer weer alleen een hempje of shirt, 2 hempjes is te warm en in mn blote buik zitten wil ik ook weer niet.
Ik heb goede ervaring met topjes van Prettymum. Je hebt ze ook met ingebouwde BH. (Al moet ik eerlijk zijn, mij stoort een beetje meer of minder bloot vel niet, zit toch een kind voor).
Ik heb ook hoogzomer altijd een hemdje onder m'n bovenkleding gedragen. Als het heel warm was droeg ik 2 spaghettihemdjes over elkaar. Zo enorm veel warmer dan één hemdje is dat toch niet? Ik had er meer moeite mee om een stuk blote buik dan een stuk blote borst te laten zien (vind m'n buik minder mooi). Die bh's die maar een klein stukje openlaten kúnnen goed werken (o.a. Mammae, idd erg mooi), maar ik vond het vervelend voeden. De stof kwam dan tegen de mond van m'n baby en die liet dan sneller los. Dat irriteerde blijkbaar. Ik koos er dus voor om juist wel bijna de hele borst te ontbloten, maar met het hoofdje van m'n baby ervoor zag je er uiteindelijk toch niet veel van. Overigens kan dit ook met de Mammae, je hebt de keuze hoe groot je de opening maakt. Eventueel kun je bij het aanleggen een dunne doek gebruiken om je borst aan het zicht te onttrekken. Maar sommige kindjes willen daar ook niets van weten...
Ik vind zelf deze bh ook wel heel fijn, bedekt een stuk meer als bv de voedingsbh van de hema: Voedings-BH, set van 2, PETITE FLEUR - Voedings-BH's | Lingerie | OTTO Verder doe ik ook vaak hemdje aan zodat ik hemdje naar beneden kan doe en t-shirt omhoog dan is er ook veel bedekt. Voedingsshirtjes van de H&M vind ik ook heel fijn.