hoe zoogcompressen 's nachts op hun plek houden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lisette28, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Hoe houden jullie 's nachts die compressen op hun plek?
    Als ik een hemdje aan doe zit er 's morgens een op mijn rug en de andere tussen mijn borsten :)
    Met een sport-bh gaat het nog wel maar dit ging toch wel erg pijn doen aan mijn ribben door het afknellen.
    Nu draag ik al een week een beugel bh maar dat is ook niet ideaal, iemand tips?

Groetjes Lisette

2. eigenlijk niet, ik droeg een bv-beugelbeha van Anita.

Wat ik soms ook deed was gewoon een groot badlaken in bed leggen ter hoogte van mijn borsten, als reuze compres eigenlijk.

Lilipadz zijn voor sommige ook iets goeds, maar ikzelf ben er niet over te spreken.

3. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er zijn compressen met stukjes plakband, zeg maar. Ik bedoel net als bij een inlegkruisje bv. Is dat wat voor je? Ik dacht dat ze die bij AH huismerk of bij Hema hadden...

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Die van de Hema hebben juist geen plakkertjes. Die van de Etos iig wel ook. En ook van Natusan, die plakken het best, maar zijn ook wel heel erg duur. Ze bleven bij mij in het begin wel redelijk goed zitten in een hemdje.

Ik heb nu gewoon katoenen kompressen die in de was gaan, in een voedingsbh zonder beugels, maar raak wel zat nu van de bh 's nachts. Het scheelt wel met welke bh ik draag. Ik heb nu katoenen van Triumph (Mamabel), die zitten wel redelijk lekker en knellen niet zo erg.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik draag s 'nachts een meegroeibh die ik omhoog doe met voeden,ze blijven prima zitten..

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik had hier speciaal een bh voor gekocht in een iets grotere omvangsmaat, die knelde niet snachts en hield toch de boel op zn plek en gaf wat steun. Kan rustig een goedkoop dingetje van de Zeeman zijn, heeft toch geen functie verder ;)

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik gebruik een voedingsbh van Anita en zoogcompressen van Jippies. Ik wil geen andere compressen meer, ideaal!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik gebruik 's nachts geen zoogcompressen. Ik doe altijd een oud shirt aan en ik leg een handdoek onder me, dus het lekt niet op het bed. Wel geprobeerd hoor, maar hier bleef het ook echt niet zitten.

9. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik doe ze in mijn voedingsbeha. Ook draag ik regelmatig lillypadz, absoluut een uitvinding. Wanneer ik naar buiten ga en ik langer dan 4 uur niet "getapt" wordt draag ik ze ook.

Helaas heb ik soms 's ochtends nog zo'n stuwing dat geen van beide de melk aankan :)

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Bij mij lekken ook alle pads door behalve die Jippies. Ik heb nu tijdelijk die van het Kruidvat en die lekken door en ze verschuiven. Regelmatig piept er ineens 1 boven mijn shirt uit :(

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier geen bh maar gewoon een dikke handdoek in mn bed en een paar op mn nachtkastje en dan snachts verwissellen....

slapen met een bh vind ik echt vreselijk.

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik controleer tegenwoordig heel goed mijn bh voor ik de deur opendoe, want er komen inerdaad regelmatig van die pads bovenuit... :oops:

Bij mij lekken 's nachts de pads ook wel door... vooral tijdens het voeden, omdat de andere borst meedoet. Soms twee keer per nacht een nieuwe droge bh-aangetrokken.

13. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik had nog nooit last van lekkende borsten 's nachts. Omdat ik fulltime kolf zijn mijn borsten aardig leeg als ik naar bed ga. En als ik 's nachts een keer mijn bed uit moet, dan doe ik even een bh met pads aan. En 's ochtends kolf ik dan weer voor dat ik mijn bed uit ga. Slapen met bh lijkt me heel ongemakkelijk.

14. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik moest juist na een tijdje weer heel erg wennen om níet met een bh aan te slapen ;)

Deel Deze Pagina