8 weken en 5 uur tussen de voeding erg?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mymiracle, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje is nogal een chaootje als het om voedingstijden gaat, nu heeft ze weer iets nieuws de afgelopen 3 dagen: 's ochtends laat ze met moeite 2 a 2.5 soms 3 uur tussen de voedingen en in de middag slaapt ze makkelijk 5 uur achter elkaar als ik haar niet wakker maak voor de voeding, nu heb ik zelf het idee dat ze dan langer verzadigd is omdat ze 's ochtends zo kort op elkaar drinkt.

kan ik haar dan in de middag laten liggen tot ze zelf komt? is het erg als er dan 5 uur tussen zit? ze doet het alleen in de middag, 's avonds wil ze dan ook alweer na 3 uur eten.

als dit gewoon nu haar ritme is is het niet erg toch? we komen elke dag nog op de juiste hoeveelheid voeding uit dus dat is het probleem niet.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kan wel. Zolang ze niet de stukken in de nacht ook korter maakt. Want dan is er de kans dat ze het nacht/dag ritme om gaat draaien.

3. mymiracle

oh ja die kans bestaat natuurlijk ook nog, ik hou het in de gaten ;)

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Erg is het natuurlijk niet ;) Ik zou er overdag niet meer dan vier uur tussen laten zitten ivm het dag en nachtritme.

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Dit komt mij erg bekend voor!
    Marin is 6 weken en heeft precies hetzelfde.
    'sochends houd ze 2,5 uur ertussen soms niet eens vol.,
    En smiddags valt ze als een blok in slaap./
    Heb haar gister en vandaag maar na 4 uren wakker gemaakt.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het advies hier is om er overdag niet meer dan 4 uur tussen de voedingen te laten

7. mymiracle

ik laat er ook niet meer dan 4 uur tussen voor de zekerheid, ik hou nu een klein beetje rekening met haar schema, 's ochtends krijgt ze eerder de fles (soms dus 2 a 2.5 uur ertussen) en dan laat ik er in de middag 4 uur tussen waardoor ik 's avonds weer redelijk goed uitkom met de laatste fles ;)

Deel Deze Pagina