Hallo, Ben sinds eergisteren begonnen met de laatste fles van de dag een Goede nach van Nutrilon, maar nu is mijn vraag wat voor speen gebruiken jullie. Ik zelf gebruik de Avent flessen en ook sinds eergisteren zijn we van speen stand 2 naar stand 3 overgestapt. Overdag gaat de stand 3 best wel goed,maar s'avonds is ze na een halve fles zuigen al in slaap en wilt ze niet meer drinken. Nou denk ik dat de voedingen wel verschillen qua dikte (overdag krijgt ze de 3 Nutrilon Standaard flessen en s'avonds de Goede Nacht), klopt dat? Wat gebruiken jullie bij deze voeding? alvast bedankt
@dirksmama: waarschijnlijk is ze gewoon moe van het drinken maar nog niet verzadigd want dan redden ze de nacht niet zeg maar @rosannanl: ik heb gewoon extra gaatje gemaakt in een avent 2 speen en zelf even uitgeprobeerd
ik heb dus het probleem dat ze halve wegen stopt met de 3 stand. normaal drinkt ze de gewoonen melk meesta bijna helemaal leeg,maar nu doet ze denk gewoon langer over en ze moet denk meer kracht zetten,vandaar dat ze halve wegen in slaap valt,omdat ze gewoon moe is,en dan word ze ook vroeger wakker,en dat is nou ook weer niet de bedoelling. misschien de 1/2/3 standen speen?
Het is iets dikker dan gewone voeding. Je zou een 4 speen kunnen proberen. Hier kan ik geen 123 speen gebruiken want dan stikt ze er in.
Hallo, een 4 stand speen,bestaat die ? heb hem namelijk nog nooit gezien! Gisteren avond heb ik toevallig met de 123 stand gebrobeerd en inderdaad het gaat best snel,halve wegen de fles moest ze gigantiesh huilen en was het drinken ook meteen over,met het resultaat om 4 uur klaar wakker en alweer honger!
Je hebt van Avent idd ook een speen met 4 gaatjes, maar als je die niet kunt vinden zou je ook van een speen met 3 gaatje, de gaatjes wat groter kunnen maken. Gewoon met een hete naald door de gaatjes prikken. Een 3 standen speen van Avent is echt voor pap, stand 1 is volgens mij 2 keer zo groot als 4 gaatjes van Avent...
Ik heb ook nog niet de juiste speen hiervoor kunnen vinden. Met de gewone speen (avent) krijgt mijn zoontje er niets uit en met de papspeen (avent) gaat het te snel en verslikt hij zich steeds.
wij hebben ook de 3 speen van avent geprobeerd en hebben hetzelfde probleem dat mijn zoontje het er moeilijk uit krijgt en dus de fles niet leeg krijgt met als gevolg dat hij s nachts weer een fles wil. de 3-standen speen van avent werkte bij ons ook niet want dan gaat het veel te hard. Ik heb een 3 standen speen geleend van iemand die wel werkte. Dit is een ander merk. Diegene wist alleen niet welk merk. Dus als iemand het toevallig weet hoor ik dat ook graag.