We voeden onze kleine op verzoek, behalve 'savonds om 23.00, dan maken we ze wakker zodat ze de nacht kan doorslapen. Smorgens wordt ze wel op verschillende tijden wakker, zo'n beetje tussen 5 en 7. Volgende week moet ik gaan werken, maar hoe ga ik dat het makkelijkste doen?? Als ze om 5 uur drinkt en ik moet rond kwart over 7 vertrekken. Zou je ze dan nog eens voeden??
Dat deed ik meestal wel. Ligt er een beetje aan hoeveel tijd er tussen de voedingen zat, ik nam wel altijd een minimale tussenperiode van 1,5 uur aan. Dus als hij om half 6 uit zichzelf kwam voedde ik hem nog even omdat hij om half 8 naar de opvang gaat. Maar als hij om half 7 kwam deed ik het niet, dan kreeg hij een flesje op de opvang.
Doe ik wel altijd. Hou ook wel een tussenperiode aan, maar niet langer dan 1 uur. Moet om 7 uur de deur uit, dus voor 6 uur voeden betekend hier nog een keertje net voordat ik ga. Gr, Jory
Ik kolfde leeg voor ik wegging. Deed dan net voor ik wegging m'n dochter in de kleren, in de auto en naar de gastouder. Duurt totaal een kwartier ongeveer en kreeg ze daar een voeding.
Nu heeft hij wel een soort van ritme, maar voor de vakantie was het vaak vroeg in de ochtend voeden en als hij om 7 uur sliep kolven en dan de fles door mijn man die wel lekker dichtbij zijn werk woont, of als hij wakker was even snel voeden. Gelukkig is hij nu bijna altijd om 7 uur wakker en hongerig
Ojee... ik merk dat ik dit nu alweer helemaal vergeten ben, hoe ik dat met mijn zoontje deed! Moet ik het wiel straks opnieuw uitvinden!
Met borstvoeding kan je nooit overvoeden hè! Wanneer ik ging werken of ergens anders heen ging, voedde ik haar altijd nog even voordat we weggingen. Dan kon ze er weer even tegenaan