Voeden tijdens buikkrampjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door Maagd, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi,

Mijn zoon heeft dagen, zoals vandaag, dat hij veel last heeft van krampjes. Na 3 uur vol huilen was het weer tijd voor de fles maar vroeg me af of het verstandig is om tijdens zon krampenaanval te voeden.
    Hij krijgt fles- en borstvoeding gecombineerd.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Soms kan het werken tegen de krampjes. Ik doe het zelf niet omdat ik volledige borstvoeding geef op verzoek en hij ''komt'' dan ook niet als hij aan het ''krijsen'' is. Meestal wel daarna als hij rustig is.

Ik denk dat het geen kwaad kan maar de vraag is waarschijnlijk of hij het accepteert...Gewoon proberen wat het beste gaat.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ben bang dat de krampjes dan erger worden.
    Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gekolfde borstvoeding gehad. Daarna kreeg hij krampen. Uit hetzelfde flesje kon ik nog een voeding doen maar durfde dat niet te geven toen hij na 3 uur huilen weer wat rustig was. Als hij van het 1e deel kramp kreeg dan zal hij dat ook van het 2e deel krijgen.
    Vind het zo zielig als hij zo ontroostbaar is. Hij krijst zo hard dat hij z'n stembanden overschreeuwt. Dus wil hem niet onnodig pijn doen door weer dezelfde voeding te geven.

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja het is verschrikkelijk he? Mijn hart breekt altijd. In de kraamweek huilde ik gewoon mee! Ik merk wel dat het niet altijd zo is. Dus dat hij kramp krijgt na voeding huilt wat "na slaapt" dan voeden en dan krijgt hij niet altijd weer kramp. Maar ik snap je helemaal het maakt mij ook regelmatig vertwijfeld!

Deel Deze Pagina