Opvolg melk of echte koe melk?

Discussion in 'Flesvoeding' started by janna76, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Hallo meiden,

Ik weet niet of ik dit hier op de goede plek heb gezet. Heb schijnbaar een talent om artikels op de verkeerde pagina te zetten. ;)

Maar mijn vraag is eigenlijk tot hoe lang moet je eigenlijk opvolg melk geven en is dit eigenlijk nodig als je ook gewoon melk geeft.
    Op dit moment krijgt mijn zoon van 10maanden namelijk ook volle of half volle melk uit een pak en s`ochtends en s`avond een bambix fles (die met opvolg melk erin en appel smaak of nachtpapje) En over de rest van de dag ranja of melk. Wat zijn drinken betreft ;)

En dan zou ik graag nog jullie mening hebben over het volgende.
    Onze buurman is veeboer en vroeger haalden we ook al melk bij de goede man. Maar tijdens de zwangerschap ging ik al over mijn nek als ik het alleen al rook laatstaan als ik het vel zag na dat ik het gekookt had :confused: :oops:
    Maar ik zit er over te denken om het toch weer te gaan halen en ook om het Maik mijn zoon te gaan geven.
    Wat denken jullie hier van? Pak melk of echte melk?

Alvast bedankt voor het lezen,

Veel liefs Janna

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    dat je je zoontje overdag al wat gewone melk geeft is niet erg. het advies is om pas met een jaar volledig gewone melk te geven, maar er zijn ook kindjes die geen opvolgmelk lustten en dus al eerder op gewone melk zitten. als je minder dan 300cc opvolgmelk geeft, moet je vit d bijgeven. ik zou persoonlijk nog even wachten om helemaal over te gaan op gewone melk.

wat verse melk betreft, geen idee.

groetjes, Miranda

Share This Page