Hi Ladies, Ben het nu een beetje zat. Dreumes van 1,5 jaar vond het innemen van zijn vloeibare vitamines leuk. We maakten er een spelletje van: ik gaf hem de dop en gaf zo de vitamines en hij mocht het erop draaien. Sinds 2 weken is hij wat humeuriger geworden (zeker een sprongetje) en spuugt hij de vloeibare vitamines uit grrrr. Liggend geven, afleiden of door het eten vind hij niet fijn dus geen optie meer. De 'snoepjes' vitamines wil ik hem nog niet geven en er staat ook bij vanaf 2/3 jaar. Wie heeft de gouden tip? En wat geven jullie je kind allemaal voor vitamines? Ik geef in ieder geval davitamon framboos (hier zit alles in) en apart ook nog visolie.
ja hij proeft het gelijk, weet niet of hij het gewoon niet lekker vind, of gewoon opstandig is. geprobeerd dus maar geen succes.
Ik geef eigenlijk alleen vit D, zoals aanbevolen. Ze eet goed en gevarieerd, dus ik vind extra vitamines niet nodig.
Ik geef ook alleen vit D. Waarom eigenlijk een multi geven op deze leeftijd als ik vragen mag? Als je kindje redelijk eet en gevarieerd eet, dan is het niet nodig. Zou er geen halszaak van maken en het dan een tijdje laten totdat hij het wel weer wil.
De vitamine d druppels van davitamon, de olieversie...daar zit geen smaak aan en kan prima in een stukje brood gedruppeld worden
optimax heeft kauwvitamimes (beertjes) die zijn vanaf 1 jaar en zonder rotzooi. Verder geef ik haar echinaforce kauwtabletten junior. Ze noemt het snoepjes maar het zijn gewoon zoetige harde tabletjes maar ze ruiken echt niet naar snoep. Ze weet ook niet beter. Ze eet goed maar sinds ik met de multi's en de echinaforce begonnen (sinds september) maar 1 keer ziek geweest terwijl ze daarvoor er maar niet af kon komen (we zaten zelf in juni in Italie bij de arts) Die winegum achtige multi's komen hier niet in, heb je als eens op het etiket gekeken hoeveel troep daaraan is toegevoegd
Ik geef alleen vit D. Een omdat de druppels zo plakkerig zijn krijgt ze al eventjes de tabletjes. Gaat prima. Evt de druppels op lepel van toetje doen? Yoghurt met de druppels erdoor op de lepel.
Ik ben overgestapt op de vitamine d druppels van de Etos die hebben. Sinaasappelsmaak. Mijn dochter begon ook de Davitamon smaakloze uit te spugen en aangezien ze zelden d'r toetjes ofzo opeet wist ik niet zeker of ze voldoende binnenkreeg.