Goedemorgen dames, Ik heb een ontzettend lieve dochter die het ontzettend goed doet. Ze krijgt borstvoeding en vanaf week 5 krijgt ze 's avonds van haar papa lekker een flesje met gekolfde borstvoeding. Nu wil ze sinds 4 dagen niet meer uit de fles drinken, ze gilt echt moord en brand ... Wat hebben we al geprobeerd?? - mama uit de kamer / mama in de kamer - papa fles geven / mama fles geven - verschillende houdingen / zitten en lopend - melk iets warmer / melk iets kouder - op schoot voeden / in wipstoel of box voeden - afleiden met een speeltje - verschillende flesjes (Avent / dr. Brown / Difrax) - speen bij me gedragen zodat deze mijn warmte en geur heeft Wie oh wie heeft de gouden tip om mijn meisje toch weer uit de fles te laten drinken?? Alvast bedankt
Hoi, Ik ben bang dat er helaas niet een gouden tip is. Het belangrijkste is dat je het blijft proberen zonder dat het echt een strijd wordt. Dat is wel moeilijk. Het meeste heb je al geprobeerd, de fles door een ander laten geven (misschien helemaal een ander, niet 1 van jullie), de speen in wat afgekolfde melk dopen. Gaat verder alles goed? Of is ze misschien niet helemaal lekker op het moment? Dat kan soms ook meespelen. Succes, groetjes Angelique
Hoi, Bedankt voor je snelle reactie !! We kunnen inderdaad nog proberen om iemand anders de fles te laten geven. Ze is inderdaad wel wat snotterig, zou dit mee kunnen spelen?? Ze drinkt aan de borst wel heel goed, groeien en gewicht gaat ook prima ... In elk geval bedankt voor het meedenken!!
Hoi, Dat kan zeker meespelen. Fijn dat het verder goed gaat en dat ze aan de borst goed drinkt! Mischien dat het met een paar dagen/week al beter gaat. Groetjes Angelique