Beste deskundige. Ik hebt even een vraagje, ik geef mijn zoontje nu een pyamapapje als avond fles. Had eerst de gewone pap maar die geef ik nu als ontbijt. Maar nu vroeg ik me af, is dat wel goed en niet te veel pap voor een dag? Mijn zoontje is 7mnd en 1 wk en eet dit: 8u fles 200ml met granen pap (soms deel vd lepel /deel uit de fles) 10u 1stuk fruit 11.30 halve boterham met boter/dun beleg 15u drinken en 1 stuk fruit 17.30u warm eten potje 6 mnd of vers (hij heeft liever potje ) Soms yoghurt na een paar hapjes. 20u pyama papje 200ml Is dit een gezond eet schema voor mijn kleine mannetje? Hij groeit mooi volgens de middellijn. Bedankt alvast!
Hallo! Hij eet goed! Fijn zeg! Pyamapapjes zijn voor af en toe prima maar bevatten wel veel suikers. Je zou kunnen overwegen om in de avond ook granenpap te geven of rijstebloem en dan eens in de zoveel tijd een keer het pyamapapje. Verder ziet het er echt helemaal goed uit! Succes! groeten Femke
Bedankt, zat net inderdaad te kijken naar de suikers vd pyamapap. Jeep dat is veel! Ga ik dus maar niet/zeer af en toe geven.. Granenpap is dan veel gezonder.. Fijnnom te weten dat m'n mannetje het goed doet op dit schema.