Hoelang zijn jullie al aan het klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mibo, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mibo

Mibo Lid

26 jul 2011
    58
    0
    0
    Secretaresse
    Hoelang zijn jullie al aan het klussen en waneer heb je de stap genomen/zou je de stap nemen om naar de dokter te gaan om alles te laten checken?
    Wij zijn nu 6 maanden bezig en begin steeds meer te twijfelen..maarja misschien is het ook wel grotendeels ongeduldigheid van mezelf. Ook heeft het natuurlijk met de juiste timing te maken, maarja het moet wel leuk blijven en geen móeten worden.

X

2. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wij zijn voor ons tweede kindje 4 maanden bezig. Ben zelf ook heel ongeduldig haha maar ja geduld is een schone zaak ;) las dat jullie 6 maanden bezig zijn. Ik zou me nog niet ongerust maken als ik jullie was. Ook al is het misschien moeilijk maar m'n verloskundige heeft een keer tegen me gezegd dat het 6 tot 12 maanden kan duren voordat je zwanger ben dat zou het gemiddelde zijn. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen :) van ons zoontje was ik ook gelijk de 1e maand zwanger. Succes in ieder geval en nog veel klus plezier

3. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij gaan nu de 4e ronde in :)

Haha zelfs ik vind het nu al lang duren, hahaha ongeduldig.
    Snap je helemaal!

Star

4. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij zijn al bezig sinds mei 2010 en nog steeds niet gelukt helaas.
    we zitten nu in de mmm donderdag weer naar het zh.

5. Mibo

Mibo Lid

26 jul 2011
    58
    0
    0
    Secretaresse
    @ PriscillaV Thanx! Jaa heb ik ook gehoord gemiddeld tot 12 maanden... Kwestie van afwachten idd, je heb er totaal niets over te zeggen.

@ Vlindertjuhh Wat houdt mmm in als ik vragen mag? Jeetje 1,5 jaar..dan moet ik al helmaal niet ongeduldig zijn:(

6. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van ons zoontje was ik binnen 4 maanden zwanger, nu van de 2e zijn we bezig sinds mei 2011, binnen 2 maanden was ik zwanger helaas is dat een miskraam geworden en nu gaan we ronde 5 in na de miskraam.

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Sinds juli 2009
    Na een jaar naar het ziekenhuis gegaan (eerder doen ze toch niks)
    Na een jaar en 8 maanden spontaan zwanger geraakt en sindsdien 3 miskramen gehad in 7 maanden tijd. En dat maakt het weer lastig om dan in het IUI/IVF-traject te komen omdat je volgens ziekenhuisbegrippen ineens supervruchtbaar bent. Ze willen me pas helpen als ik een jaar niet zwanger ben geweest.
    We kijken het nu nog een half jaartje aan en dan gaan we naar Belgie. Daar helpen ze je stukken beter.

8. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL

medische malle molen (mmm) we krijgen onderzoeken waarom het niet wil lukken.is ondertussen wel duidelijk de zwemmers van me man zijn niet goed.
    we kunnen niet gewoon op een natuurlijke manier zwanger worden.
    we hadden al de uitslag gekregen dat we voor ivf of icsi in aanmerking komen dus erg spannend.
    we zijn over gestapt naar een ander zh hadden geen vertrouwen waar we eerst waren, donderdag weer 1ste gesprek en dan kan alles snel gaan daarna nog 1 gesprek en dan afwachten wanneer we kunnen starten maar is al gezegd dat we geen maanden meer hoeven te wachten.

maar iedereen is ongeduldig of je nu pas een maand bezig bent of meer als een jaar we hebben allemaal de zelfde wens en IEDEREEN wil zo graag.

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Al sinds Sept 2009
    en sinds Jan 2011 in de MMM

Meestal wordt je door de HA pas na een jaar doorgestuurd naar de Gyn of er moeten problemen in het verleden zijn geweest

Ik hoop dat het bij jullie snel gaat lukken, zorg idd dat het geen "moeten" wordt want dat krijg je in de MMM vanzelf:(

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ben in de 2e ronde zwanger geworden! Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan :)!

11. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu in de 6e ronde. Ik maak me ook een btje zorgen, maar mijn vriend denkt er luchtiger over.. mijn geduld wordt zo op de proef gesteld. Kan het niet goed loslaten... Ik wil ( net als alle anderen hier) zo graag. Dan duurt iedere maand dat het niet lukt te lang.. suc6 meiden met zwanger worden...

12. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    19 maanden 'gewoon' bezig geweest. Wel na 1 jaar al naar de gyn geweest, onderzoeken etc gehad.. En nu de 20ste maand via ICSI heel pril zwanger!

Deel Deze Pagina