koemelkallergie

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door spirit70, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hallo mijn kleine meisje is nu 6 maanden en ik gaf haar hypoallergene voeding nr 1 en ben nu overgestapt op standaard nr2 van friso. Ik heb de eerste dagen deze 2 voedingen gemengd en ze krijgt nu alleen maar de standaard nr2. Sinds een paar dagen is ze erg verkouden, het stroomd echt haar neusje uit. Ik dacht eerst het is een verkoudheid maar sinds gisteren krijst ze het soms uit van de pijn en loopt dan helemaal rood aan. vanaf vanmiddag begint het gekrijs halverwege de fles en ze gaat steeds slechter drinken en de krijsmomenten gaan steeds langer duren, je kan zien dat ze pijn heeft, ze overstrekt zich helemaal.
    Kan dit een reactie op de voeding zijn? Ik zit zelf te denken om weer over te stappen op hypoallergene voeding. Ben benieuwd of je ervaringen hebt met deze klachten.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Kindjes hebben vaak wel 2 weken nodig om te wennen aan een verandering in de voeding. Wanneer de klachten aanhouden of erger worden kun je het beste in overleg met je huisarts of CB kijken of je een andere voeding zou moeten gaan gebruiken.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina