voeding baby 5 maanden

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Nicolerdam, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolerdam

2 feb 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje is 5 maanden.
    Haar schema is als volg

8.00/8.30 180cc friso (met 1 schepje nutriton)
    9.15 fruithapje
    12.00 180cc
    16.00 180cc
    17.45 hapjes groente
    19.15 180cc
    23.00 180 cc met drie schep rijstenbloem.

Fruit en groente vindt ze heerlijk. Ik probeer haar diksap of water aan te bieden maar hier gruwelt ze van..
    Mijn vraag, moet ik een fles afbouwen? Mijn andere dochter zat met 5 maanden op 4 flessen.Maar welke? Er komen natuurlijk rond 6 maanden een hoop veranderingen qua voeding aan..

En zou ik ook papflesje in de ochtend kunnen gaan geven?Ik zou heel graag de nutriton afbouwen, hier ben ik dit weekend mee begonnen van 2 nasr 1 schepje het lijkt goed te gaan..Al spuugt ze iets meer dan voorheen..De fles van 23.00 moeten we haar vaak wakker makrn, ze slaapt daarna zo weer verder.Alvast bedankt voor de reactie..

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Beste Nicolerdam,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes Leonie

Deel Deze Pagina