Eerste schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gember, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Hoi hoi,

De uitverkoop is begonnen en oh oh oh wat is het verleidelijk om alvast wat eerste buitenschoentjes te kopen voor m'n dochter. Ze loopt nog niet los, maar stapt al wel langs de meubels. Hebben jullie netjes gewacht tot het echt zover was met buiten los lopen of hebben jullie ook een paar schoentjes vooruit gekocht? En welke merken raden jullie aan? Bunnies vind ik wel schattig. Moet je nou wel of niet een model kopen die de enkel steunt. Zoals deze bijvoorbeeld: https://www.omoda.nl/meisjes/babyschoenen/bunnies/roze-bunnies-babyschoenen-zukke-zacht-62854.html

Dank voor de tips!

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ik heb alleen nog goedkope schoentjes met harde zool die ik gewoon super leuk vind om te zien :D
    Daarmee of met slofjes stapt ze buiten.
    Ze kan wel los maar durft niet, ik wacht nog even omdat ze nog kruipt en ze dan slijten, dat vind ik zonde. Als ze niet meer kruipt koop ik goede schoenen, ik denk van Shoesme maar twijfel

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Zoooo herkenbaar!! Maar ik moet van mezelf wachten tot hij echt los kan lopen (nu alleen aan 2 handen of babywalker), dit ivm de maat.

Ik ga letten op dat de schoentjes een flexibele zool hebben. Kan van duur merk zijn maar bij de van haren heb je ook het merk elefanten en dat is wat goedkoper maar toch flexibel :) Zo heb je ook niet-merk schoentjes met een goede zool, kwestie van testen (buigen) in de winkel :D

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Heel verleidelijk inderdaad maar ik heb gewacht tot hij echt goed los liep was ongeveer 6 a 7 weken na zijn losse stapjes.
    Vooruit kopen zou ik niet doen ivm de maat.
    Wij hadden orange babies en bunnies als eerste loopschoentjes.
    Shoesme en jochies hebben ook flexibele zolen.
    Zou naar een goede schoenenwinkel gaan om daar te meten en meerdere merken te proberen.

5. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ik heb gister de eerste schoentjes gekocht. Ze loopt ook niet los, maar zonder schoentjes naar buiten vind ik ook zo armoedig...

Ik zou wel altijd naar een winkel gaan om de maat te meten!

6. Zigby

Zigby Lid

24 mei 2016
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewacht tot hij echt los liep voor echte schoenen om buiten op te lopen.
    Hij had daarvoor wel soort schoenen (sloffen)
    Maar toen hij ging lopen naar goede schoenwinkel gegaan en op laten meten en informatie gevraagd.
    En hij was er in 3 weken uitgegroeid dus vooruit kopen is moeilijk want je weet niet hoe hard de voetjes groeien.
    Eerste paar waren van schoesme.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb slofjes voor binnen en schoentjes met een flexibele zool (shoesme babyproof) voor buiten. Hij loopt al sinds 1 april zelfstandig los, maar ik laat m expres op blote voeten, slofjes of flexibele zool lopen, dat lijkt me veel beter voor zn voeten.

8. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier waren de eerste schoentjes van shoesme.
    Ivm flexibele zool raden ze ons dit aan. Was beter voor de voetjes.

Deel Deze Pagina