Hallo, Ik heb echt advies nodig... ik krijg van verschillende mensen verschillende adviezen. Mijn zoon van 4,5maand krijgt nu 4 flessen van 240+8, de laatste fles krijgt hij ook rijstebloem erin. 08.00 fles 10.00 fruithap halfpotje 12.00 fles 16.00 fles 20.00 fles met rijstebloem Nu wil ook ook voorzichtig met groente beginnen, de eerste keer vond hij het geweldig! Hoe nu verder? Flessen afbouwen en fruithap heel potje als vervanging van een fles? Groente half potje en dan halve fles? Moeten de flessen dan terug naar 180cc?S) De avond fles, een pap maken met meer rijstebloem? Ik word een beetje moe van hoe ik dit nu moet doen... een antwoord zal zeer op prijs gesteld worden...! Bedankt alvast. Groeten Renate
Hallo Renate, In het begin geef je de bijvoeding om je kindje kennis te laten maken met verschillende smaken. Het is belangrijk om 1 smaak minimaal 3 dagen achter elkaar aan te bieden, steeds een klein beetje meer. De hoeveelheid flesvoeding hoeft dan nog niet te veranderen. De hoeveelheid fruit kun je iets verhogen als je kindje alle smaken heeft geprobeerd. In jouw geval kun je dan teruggaan naar 4 voedingen van 210 ml water met 7 schepjes voeding. Groeten Eveline