Vitamine vraagje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tessatje, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik had de eerste 5 maanden gewoon netjes vitamine en foliumzuur ingeslikt. Ik dronk toen omnibionta. Hier zit alles in vitamine en ook foliumzuur. Ik was toen gestopt op een of andere manier maar merk toch dat ik wat tekort kom want ben soms duizelig. Ik wil dus terug beginnen slikken met omnibionta maar kan dit kwaad? Het is misschien een domme vraag maar ik d8 ik vraag het toch even...

2. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Nee hoor dat kan geen kwaad. Zijn deze speciaal voor zwangeren?

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi, ik denk zelf niet dat het kwaad kan.

Wat je ook kunt doen is veel fruit en groente eten, ijzertabletten nemen.
    Dat doe ik ook i.p.v. vitaminedrankjes of pillen.

En ik voel me ook veel energieker dan ooit.
    Ik heb de afgelopen twee dagen nauwelijks fruit gegeten en ook mijn ijzer niet binnen gekregen en ik merkte ook direct dat ik meer futloos werd.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik slik ook gewoon mijn zwangerschapspilletjes door. Is alleen maar extra voor je lijf. Wel goed kijken dat ze voor zwangeren zijn (ivm vitamine A), maar verder geen probleem.

Ik was trouwens vorige week ook steeds flauw gevallen, en toen zei de VK maandag dat ik veel te weinig had gedronken. Ik werd eerder steeds zo misselijk als ik veel dronk, dus was onbewust steeds minder gaan drinken. Nu ik er op let heb ik er bijna geen last meer van! Misschien dus een idee.

Deel Deze Pagina