Tips adviezen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrinab1986, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Mijn verhaal in het kort heb 3 lieve meiden met mijn ex was zomaar zwanger tussen de 2e en de 3e bbz gehad en eileider verwijderd nu al 2 jaar bezig met mijn huidige vriend was de 2e ronde zwanger maar werd miskraam en opgewekt met pillen dat was september 2019 en daarna wil het niet meer lukken heb elke maand een cyclus van 25 26 of 27 dagen dus dat vind ik vrij netjes heb een tijdje ovulatietesten gebruikt en kon ook netjes mijn ei vinden en na de werkelijke sprong ben ik na 12 dagen ongesteld we hebben speciale glijmiddel een halfjaar gebruikt maar ook niks in Jan of feb heb ik contact gehad en moesten we een vragenlijst invullen en daar kwam uit dat we een zwangerschap kans van 25% per jaar hebben dus dat is vrij weinig. Temperatuur meten is erg moeilijk werk in de zorg en we hebben een boerderij dus ga nooit op de zelfde tijd van bed en de medischemolen in gaan is voor ons geen optie! Heeft iemand nog tips of adviezen wat we kunnen doen want weet het echt niet meer mijn oprechte dank ervoor

2. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Op zich is ovulatie testen gebruiken prima als je daar goed je ei sprong mee in kaart hebt. Misschien nog goed om na te denken of je timing qua gemeenschap goed is?
    Zonder medische hulp heb ik vrij weinig adviezen. Voor mijn zoontje heb ik 3 jaar moeten wachten en heb in al die tijd van allerlei dingen geprobeerd (voeding, sport, capsules, boeken aangeschaft, ontspanningsoefeningen enz je kunt het zo gek niet bedenken) om het te laten lukken niets hielp. Het enige wat bij ons hielp was IVF. (Onverklaarbaar onvruchtbaar).
    Op percentages zou ik me niet focussen want jij kan net diegene zijn bij wie het anders is en dat maakt alleen maar nog meer onzeker.
    Ik hoop in ieder geval dat het snel een keer raak mag zijn want snap helemaal wat lang wachten met je kan doen op weg naar een kindje. Ve succes. X

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor ju reactie! Gelukkig is de gemeenschap bij ons geen moeten en niet alleen voor een baby we doen het sws 4 a5 keer in de week dus denk echt dat de timing daardoor ook geen probleem is. Jij lekker genieten van ju zwangerschap

Milkyway7 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina