misschien rare genante vraag.........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door geluk2009, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    Ik ben momenteel 34 weken en 2 dagen zwanger, nu liet ik pas mijn mannetje mijn vagina scheren ( omdat ik het niet meer kan zien)en toen zei hij in eens dat het er wel opgezwollen er uit zag.

is het normaal dat je vagina verder in de zwangerschap veranderd?? hij zag er ook wat dikkere aders over heen lopen.
    zie het niet echt zitten om hier voor naar de huis arts te gaan.

groetjes geluk2009

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hihi!
    hier precies hetzelfde..
    Me man deed het ook voor mij en zei hetzelfde.

Het zal er wel bij horen denk ik dan..

groetjes

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jaja hoort erbij hoor meiden!

Alles daar beneden word beter voorzien van bloed dus het is logisch dat het dikker is, dat is het ook als je opgewonden bent en dan is het ook beter voorzien van bloed!

4. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    hahaha trust me totaal niet genant hoor en is perfectly normal. goh zag even weer de beelden van mijzelf in vreemde posities, man met scheermes voor me de boel bijwerken in de badkamer. stel je voor dat ik met mat moest bevallen haha. nou geloof me moment supreme maakt het je geen moer meer uit en is het toch wel een bende daar beneden. zwelling komt trouwens door de extra doorbloeding en doordat er zoveel druk op hangt een beetje vergelijkbaar met oedeem in je enkels. Beetje rare vergelijking maar dat is mij zo uit gelegd.
    succes met de laatste loodjes!

5. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    ik heb toevallig van de week nog even beneden gekeken, heb daar een soort van bloeduitstorting lijkt het wel dus was benieuwd of het groter was geworden of niet

maar het zag er niet uit daar beneden hahahaha ga echt niet meer kijken, bij mij zijn het allemaal bobbeltjes en niet echt adertjes :(

maar het zal er idd wel bijhoren, als alles maar vanzelf weer netjes wordt zoals het was :D

6. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    ooo dit stelt mij al zo gerust want voor de rest had ik al nergens geen last van geen jeuk en zo.
    ach als het er maar bij hoord dan vind ik het niet zo erg mooier word het er straks toch niet op nee hihi
    bij mij zitten er nu ook een paar dikkere adertjes en ja echt mooi is het niet het is zoiezo anders als voor de zwangerschap

maar wou het toch een beetje bij houden daar beneden en geen oerwoud van maken hihihi.
    nou in ieder geval bedankt voor jullie reacties!!

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat hoort erbij hoor, maak je geen zorgen! Bij mij was mn bloempje aan het einde ook een behoorlijk uitgebloeide bloem! :)

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik denk dat het allemaal normaal is hoor.. :)
    Want hier ziet het er ook niet echt 'mooi' uit om het zo maar te zeggen, van onderen! :p
    Scheren lukt me zelf nog, gelukkig. Heb geen vriend die dat ff voor me kan doen... dus hoop dat ik het zelf kan blijven doen. Welliswaar met wat meer moeite, en het kost wat extra tijd, maar het lukt!! ;)

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hier ook hoor, ik snap nu de uitdrukking "pruim" wel :$
    Mijn man durft trouwens niet te scheren, dus ik heb vandaag weer voor een spiegeltje staan dansen, het is weer gelukt.. maar je moet echt niet vragen hoe.. ben daarna echt gebroken! :p

10. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hahaha hier hadden we gister het zelfde wat een lol je denkt dus dat je de eenige bent maar dat is niet zo:p
    ik denk ff douche en ff alles weer maken zo als het hoort ik ben inmiddels al behoorlijk gegroeit in me buik dus kan het eigenlijk niet meer zien dus ik stond te hannesen in de douche en me vet zei het wel ff als ik een plekje was vergeten echt zo genant maar indd zo als ik hier lees het hoort er dus bij :) ik kan er nou eigenlijk stiekum wel om lachen als ik dit topic zo lees over dat iedereen loopt te hannese:D
    indd nou weten we hoe ze aan het woord pruim komen want er is weinig bloem meer over aan het einde ;) maar gelukkig komt indd alles weer wel goed net als met de rest van je lijf

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het kunnen wel spataders worden, schijnt niet vaak voor te komen maar is mogelijk hiervoor kun je wel ff naar je vk oid om te vragen of je er iets tegn kunt doen.

las dit laatst ergens.

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha het is een geklooi met dat scheren altijd met die dikke buik.
    Ik deed en doe het altijd op de tast als ik zwanger ben.
    Heb er alle bevallingen keurig bijgelegen! haha
    Niet dat het op dat moment uitmaakt maar met het hechten scheelt het weer dat zij niet hoeven te scheren hihi.
    Dat opgezwollen heb ik trouwens nooit gemerkt, maar misschien is dat wel per persoon verschillend, net als dat sommige striae krijgen en sommige zo'n donkere lijn....

13. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    hahaha jaa je moet er nu wel echt de tijd voor nemen om alles bij te werken :D
    heb er ook niet altijd zin, zeg af en toe dat de amsterdam arena jaloers kan zijn op mijn 'grasmat'

gelukkig hebben we allemaal bijna hetzelfde probleem, en mn roosje ziet er nu meer uit als een klaproos :D

14. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Haha, heel herkenbaar ja! Ik wou er ook niet voor naar de huisarts of VK. Bij mij is een kant heel erg opgezwollen, doet soms ook best zeer. Dan zit er gewoon teveel bloed wat er stoomt ofzo....;)
    Leuk om te lezen dat we allemaal zo onhandig aan het doen zijn om er nog een beetje fatsoenlijk uit te zien!:D

15. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Eerlijk gezegd scheert mijn vriend me altijd al, voor de zwangerschap was het standaard 1x in de week een uitgebreide scheerbeurt en ik hield het de rest van de week bij.. Dit doen we nu nog steeds en vind er niks genants aan.. heerlijk juist, ik ga lekker op bed liggen en hij doet zn ding! Erotisch.. nu echter wat minder maar goed, ik zie hem amper door die bolle buik;)

Nu ik zover in de zwangerschap ben merkt hij wel verandering, het is boller en gekanteld.. en zo te lezen heeft iedereen dat.. ik vertrouw erop dat straks alles weer netjes bij trekt..!

Deel Deze Pagina