Ronde 2 ! Als alles goed mag gaan is het afgelopen weekend 'raak' geweest. Ik verbeeld me nu hoogstwaarschijnlijk van alles, maar mijn vraag: hoe snel na de daadwerkelijke bevruchting hadden jullie verschijnselen? Ruikende urine, trekkerig gevoel in de onderbuik... Dit had ik in december ook, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Zie/voel ik spookjes? [-o<
Oh ik had het eigenlijk pas heel laat. voel nu nog niet echt iets...en bij me vorige zwangerschap voelde ik pas iets bij 13 weken (wat helaas een onnatuurlijke mk is geworden) ik denk dat je in t begin graag van alles wil voelen, maar dat het niet echt kwaaltjes zijn... Ik hoop t iig voor je!
Bij mij duurde het ook lang hoor. Gevoelige borsten had ik ook als ik ongesteld moest worden en voor de rest eigenlijk geen symptonen. Niet vaker plassen, dat kwam pas bij 12 weken ongeveer. Na 6 weken kreeg ik wel minder trek in bepaalde dingen en werd ik ook een stuk moeier.
Mijn vorige zwangerschappen voelde ik pas weken na de test duidelijk iets. Nu voelde ik mij echter bijna direct na de bevruchting zwanger. Jente