Hello dames, Ons ambertje is op 9juni geboren. Net in een snikheet weekend. Ze dronk al 100 ml nutrilon in het ziekenhuis. Nu na vijf weken drinkt ze al 180ml water en 6 schepjes. (momenteel krijgt ze het merk beba haar derde pap al want de andere waren niet zwaar genoeg en ze moest te snel eten hebben nu probeer ik er toch vier uur tussen te laten maar dit is soms wel moeilijk) Ze woog wel 4165gr bij de geboorte en nu weegt ze 5200gram. Ook is ze nu al 58.5cm. Ze is overdag heel vaak wakker en slaapt nooit langer dan een halfuur aan een stuk. S'avonds slaapt ze wel al van een uur of negen tot een uur of vijf s'morgens. Zijn we goed bezig of geven we haar wat te veel? Zijn er andere moeders met dezelfde ervaringen? Of heb jij ook een kindje van vijf weken? Vele groetjes astridje
Onze meid kreeg met die leeftijd nog bv. Maar ze is ook wel een hongerige baby, met twee maanden at ze ook al 180cc+6schepjes en met 2 1/2maand at ze al 210+7schepjes. Ik zou zeggen, volg gewoon je gevoel. Je kunt je kindje toch niet met honger laten zitten. Het zal zijn omdat ze het nodig heeft, hé, anders zou ze niet om meer vragen.
wow!! Nou, Djurra is een redelijke "normale"eter volgens het schema van het CB en die drinkt nu 6 flessen van 150 cc + de 5 schepjes voeding. Rond de leeftijd van weken dronk ze 8 flessen van plus of min 100 cc. Maar net zoals kathy zegt, geen honger laten lijden, je meissie!
Esosa is nu 2 maand 3 weken en krijgt 5 flessen 160 water(10 extra ivm ontlastig) en 5 schepjes. En vaak nog niet eens zijn fles leeg. Terwijl hij van het Cb al 200cc mag hebben.
Serjenka was bij de laatste meting 30juni 59cm groot Gisteren hebben we haar nog eens gewogen en toen woog ze 5kg590
Cyenna is nu 7 weekjes en woog vorige week (met kleertjes) 3700 gram en ze is nu ongeveer 50 cm. Ze drinkt gemiddeld rond de 100 cc. en ik geef 6 voedingen op een dag. Ik geef borstvoeding en fles. (ben het aan het afbouwen nu) Maar dit is denk ik niet echt te vergelijken met jou, aangezien jou meisje veel meer weegt.