Hoi, ik zit in de volgende situatie. Momenteel combineer ik nog borst- en flesvoeding (mijn melkproductie was omwille van oververmoeidheid na 2 weken al zodanig teruggelopen dat mijn zoontje zijn honger niet meer gestild kreeg aan de borst). Hij is nu 3 weken oud en weegt 3kg 860. Op aanraden van de kraamverpleegkundige mag ik hem steeds een flesje van 90 cc bijgeven (Nutrilon Omneo 1) wanneer hij na de borst nog aangeeft honger te hebben. En ja, dat hij heeft hij zeker hoor! Maar word een beetje onzeker over zijn drinkgedrag. Zo drinkt hij meestal 60 cc vlotjes na mekaar, maar dan wordt hij slaperig. Ik neem dan het flesje uit zijn mond en leg hem over mijn schouder voor een boertje. Daarna is hij opeens weer klaarwakker en drinkt het flesje verder leeg, maar lijkt er dan nog niet genoeg mee te hebben. Mag ik hem dan nog iets bijgeven? Het probleem is dat ik niet weet hoeveel hij al van de borst heeft gehad... Ik wil hem ook niet overvoeden, maar deze voormiddag heeft hij de hele tijd wakker gelegen en af en toe geprotesteerd, maar niet echt doorgehuild of zo. Wat doen jullie als je kindje binnen de 3 uur tussen twee voedingen aangeeft al terug honger te hebben? Maak je dan een extra flesje, en zoja, welke hoeveelheid dan? Alvast bedankt! Sunnyke