baby bijna 2 maanden ( 10 april 2013 )

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by JCYNN, May 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JCYNN

JCYNN Nieuw lid

May 23, 2013
    4
    0
    1
    Venlo
    Hallo
    Ik heb een zoontje van bijna 2 maanden oud
    Hij krijg nu om de 4 uur een fles van 120 ml water en 4 schepjes voeding maar hij hou het heel moeilijk vol de 4 uur en zet het dan echt op krijsen.
    Voeding voor hongerige baby's is myn afgeraden omdat het meer een gevuld gevoel geeft dan echt voed. Wat kan ik nu doen zodat die de 4 uur beter vol hou
    Ik heb zelf de fles al ieta verhoogd met 135 water en 4 en halve voeding er zit dus ong 150 in de fles
    Hij laat ongeveer 20 staan. En valt heel vaak in slaap tijdens de fles en dan ga ik zijn luier doen en wors die wakker en drinkt die nog wel iets.maar als ik hem blijft dwingen daar gaat die van spugen
    Misschien tips zodat die ze fles wel helemaal opdrinkt?
    Hij begin ongeveer een uur voor ze fles al met echt krijsen van de honger
    En moest de 4 uur aanhouden omdat die anders veels te veel krijg.
    Hij komt in de nacht ook gewoon voor zijn fles
    Misschien tips of adviezen heeeeeel graag !

Groetjes Cynthia

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Cynthia,

Komt je kindje 's nachts ook precies om 4 uur? Geef me anders even de tijden dat je nu de voedingen geeft, dan kunnen we kijken of er misschien iets in te schuiven valt of iets met de hoeveelheden te doen valt.

groet,
    Anne

3. JCYNN

JCYNN Nieuw lid

May 23, 2013
    4
    0
    1
    Venlo
    Hij krijgt om 8 uur in de ochtend en dan 12 uur in de middag en 4 uur in de middag en om 8 uur in de avond en ze laatste fles om 12 uur in de nacht hij word heel vaak rond kwart over 4 half 5 wakker. Dus wel rond de 4 uur

Groetjes

4. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste JCYNN,

Hierbij een paar dingen die je zou kunnen proberen. Hoog de flessen die je kindje nu helemaal opdrinkt op naar 150 ml, dat kan net extra's geven. Verder zou je ook een andere speen kunnen proberen / andere fles. Misschien dat je kindje daar net iets lekkerder door kan drinken en daardoor beter gaan drinken. Verder kan een fopspeen natuurlijk ook helpen, maar ik neem aan dat jullie die allang gebruiken.

groet,
    Anne

Share This Page