voeding dochter 8 maanden paar vragen

Discussie in 'Voeding' gestart door beagle78, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    misschien ben ik hier wel afwijkend in, maar ik ga geen pap ipv brood geven. Het is brood of niks. Ja, de fles die ze anders ook krijgen, evt iets meer erin. Daniel heeft 2maanden pap in de avondfles gehad omdat hij niet meer doorsliep (was in de tijd dat hij ging lopen). Daarbij is het bij ons: eten als wij eten, fruit wel tussendoor, maar brood en groente is gewoon tegelijk met ons.

Maar ik zou die avondfles er nog lekker even inhouden hoor, totdat ze er niet meer om vraagt

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ach ik mag zelf graag ontbijten met havermout, dus hier kregen ze gewoon pap als ze pap wilden. Helaas delen ze mijn liefde voor brinta en havermout niet, dus is het meestal boterhammen smeren...

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    pap en brood is in principe toch hetzelfde.. ik vind een bordje brinta op z'n tijd ook wel lekker hoor!

Het gaat ineens helemaal prima trouwens.

Gisteren om 17 uur met de pot mee gegeten(aardappeltjes,worteltjes,klein beetje rundergehakt) en ze at de lepel er haast bij op. Nog wat yoghurt na als toetje en daarna nog even geslapen.

Om 19 uur nog een flesje van 200 cc en ze heeft doorgeslapen tot vanmorgen half 8!!!

Ik denk dat we nu het juiste ritme weer te pakken hebben.

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Beagle: Fijn dat het nu weer goed gaat! Soms is het even weer zoeken naar een juist ritme he..

Deel Deze Pagina