voeding dochtertje 8 weken en opstipatie!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door baby01, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Enfamil bevat geen JBPM.

2. baby01

baby01 Actief lid

6 dec 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine meisje heeft nog steeds diaree!Gister naar de huiarts geweest en geen uitdrogingsverschijnselen!!!Gelukkig ik moet nog wel verder gaan met O.R.S een paar dagen.De huisarts gaf ook aan inderdaad mischien te minderen met JBPM als dat lukt....Heb ik geprobeerd ik doe maar 2 schepjes..maar ze gaat met 1 schepje toch weer spugen..dus ook niet echt een optie.

Ik kijk het nog 1 week aan en anders toch mischien over naar een andere voeding...Maar dat moet dan wel een andere voeding zijn
    of een andere standaard voeding dan de Friso standaard of een andere voeding zonder JBPM met een ander verdikkingsmiddel mischien.???De twee belangrijkste punten voor haar is verdikken tegen het spugen en verzadiging....en normale ontlasting!!!Nou vind dat maar is in 1 voeding..?!

Ik heb al een beetje rond gekeken...en als ik een comfort zou nemen zit er weer JBPM in en het is voor de slechte ontlasting..GRRR een allergie zou kunnen maar de huisarts geeft aan dat daar geen symptonen voor zijn tot nu toe..Een optie zou kunnen zijn Enfamil AR..Ik weet het niet meer....

Of bestaan er mischien nog andere verdikkingsmiddelen voor baby's jonger dan 4 maanden..?

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gelilac, dat is alleen via de apotheek te bestellen

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Baby01: Op deze site kun je alles lezen over Enfamil: Enfamil AR. Word op basis van rijstzetmeel ingedikt.
    Hier kun je meer lezen over gelilact: Gelilact

Deel Deze Pagina