Zo lastig he, dat misselijk zijn. Ben nu een week misselijk. Word er zo moe van. Hoef niet over te geven. Tis zoeken naar waar ik zin in heb.. vooral drinken. Helaas vaak de slechte dingen zoals sterrenmuntthee of cola. Dingen die je niet teveel mag.
Oh fijn dit topic! Hier ook nog altijd continue misselijk. En bijna dagelijks wel overgeven. Avondeten is een no go. Mijn dieet momenteel, granola met yoghurt, crackers met kaas of ham, soms haal ik een broodje gezond voor de lunch, in de middag weer crackers of zoiets, en vanaf de avond ben ik meestal de weg kwijt en weet ik echt niet meer wat ik moet eten. Gevolg: nog meer misselijk en vaak spugen. En drinken is ook een ramp. Misschien toch de cola maar weer eens proberen.
Oh wat lastig he meiden! Hier is geen dag hetzelfde en dat onvoorspelbare vind ik vooral vervelend. Qua drinken doe ik het goed op kleine slokjes cola en Spa rood. Eten verschilt zo enorm per dag. Ik begin de dag meestal met droge crackers. Alles met appel vind ik heerlijk avond eten verschilt, maar word sowieso altijd rond het avond eten ontzettend misselijk en stort dan ook fysiek echt totaal in. Merk helaas weinig verschil of ik nu wel of niet eet. En soms dat stomme cirkeltje van lege maag, dus misselijk maar door de misselijkheid geen trek en daardoor nog misselijker