Misschien een beetje een suffe vraag, maar mag ik mijn zoontje al avocado geven? Ik zie eigenlijk zelf niet in waarom niet, maar voor de zekerheid. Het heeft zo'n lekkere zachte romige smaak, waardoor ik denk dat hij het erg lekker zal vinden.
het is een van de beste dingen die je kan geven. Ik maakte er een hapje van met banaan erdoor, dat is nu nog favoriet.
Mijn zoontje at alleen stukken en nooit van een lepel, behalve als hij ziek was, dan maakte ik idd ook een papje met avocado. "Powerpapje" noemden we dat: avocado, peer, banaan en een paar scheppen biobim, toen was hij wel een vogeltje hoor!
Dat klinkt inderdaad goed en ook als een echt powerpapje!! Heb het hier in het begin wel ooit geprobeerd, maar toen wilde ze er niks van weten. Kan het nog wel eens een keer voorschotelen, wie weet gaat het er nu wel in!
ja avocado is heel goed!!! zit echt vol met vitamine als hij het lekker vindt doen! (mag zelfs een klein beetje olijfolie bij) je kan het ook met een klein beetje kwark aanmaken
Dat klinkt lekker, maar voor zuivel is ie nu nog een beetje klein. Maar ik ga 'm onthouden (en anders zelf lekker uittesten )
ja ik gaf het in het allerbegin ook wel es met banaan geprakt! vooral als ie net iets te rijp was, later gewoon in grote stukken/repen heb het nu al heel lang niet gegeven, ook weer es doen! op brood kan ook ( over een tijdje voor jouw kindje dan)
Ik ben pas na de zes maanden gestart met bijvoeding en hierdoor mocht mijn dochter het in hele stukken (dus zonder andere dingen er door heen geprakt voor de smaak) eten. En smullen dat ze deed!! Ander fruit heeft ze nog niet gehad, maar ik geloof nu al dat dit haar favoriete fruit is!!
Gaat prima, Miriam is dol op avocado! Zo los, of op een boterham met kaas erbovenop (blijft de kaas van 'plakken')
Hier valt avocado ook erg goed in de smaak. Ik heb een recept uit het kookboek voor baby's van de Albert Heijn (opperdepop) en ik mix avocado met tomaat.