hoi mijn zoon van 6 week en weegt 4630 gram, wil steeds zijn fles om de 2,5 a 3 uur. ik zou graag willen dat hij er eens overdag 4 uur tussen liet. wanneer ik hem tegen 7 uur een fles geeft dan slaapt hij meestal tot een uur of 1 door komt snachts komt hij vaak om de 3 uur en soms 4 uur. ik bied hem vaak 6 flessen aan van 150 cc water en 5schepjes voeding deze flessen drinkt hij bijna nooit leeg en laat er soms 30cc iets meer of minder in staan. s'nacht krijgt hij nog eens 90 cc die hij dan ook niet leeg drinkt ook duurt het voeden erg lang zo'n half uur tot 3 kwatier met een paar ik boeren tussen door. ik heb het gat van de speen ook al wat goter gemaakt maar dat hielp ook niet echt. het gaat wel want sneller maar nu heb ik het gevoel dat hij er tegen moet slikken. mvg claudia
Hallo, Besef wel dat je kleintje pas 6 weken is. Als moeder kan je dan wel willen, maar zo werkt dat niet. Dat Jaymen nu tegen de stroom op moet slikken lijkt me niet zo'n goede aanpak. Beter kan je dan een ander soort speen gaan uitproberen waar hij wel goed mee kan drinken. Het is normaal dat baby's zo'n 20 minuten over de fles doen. De één is sneller en de ander wat langzamer. Flesjes a 3 uur is prima dus. Er komt vanzelf meer tijd tussen de flessen door. Succes. Ilja
hoi nog bedankt voor je antwoord maar nu vraag ik me af als hij om de 3 uur en ik geef hem steeds flessen van 150cc die hij sinds gisteren groot en deels helemaal leeg drinkt. krijgt hij dan niet te veel naar binnen omdat hij snacht ook nog komt maar dan heef ik hem minder. nee, dat leek mij ook al niet goed dat hij er tegen moest slikken. dus heb ik er maar weer gelijk een andere speen er op gedaan nu drinkt hij nog geveer een half uurtje over. mvg claudia