Draagzak met dit weer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mm7, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Gisteren is mijn marsupi breeze binnen gekomen, mijn dochter is morgen 5 wkn en ligt hier thuis lekker in alleen een romper met korte mouwen, wat zouden jullie haar aandoen in de breeze wil niet dat ze het te warm heeft, en hoe bescherm je haar bolletje tegen de zon?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Gewoon rompertje zonder mouw en zonnebrand op. Ik zet mijn dochter een zonnehoedje op.

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Rompertje met evt broekje.
    Goed insmeren en bandana hier op

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou haar helemaal niet dragen met dit weer.met deze hitte in dat helemaal niet fijn voor die kleintjes

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hier een storchenwiege draagzak en vandaag alleen korte mouw romper was helemaal niet te heet voor .. Wel zorgen dat het gezicht niet bloot op j borst ligt ivm zweten

Ik hb zo'n, zonnepetje zo dun als een katoenen zakdoek

Ik hb m'n baby zelfs op t strand in d drager gehad.. Maar daar hb j al gauw wat wind en is t koeler, hij had zelfs een btj koude beentjes, zat steeds in de schaduw en dat met 28 graden

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Probleem is dat ik enigzina genoodzaakt ben haar te dragen. Ze huilt anders alleen maar dus draag ik haar graag, eerst in de normale marsupi nu de zomervariant. Ik heb namelijk een tweeling van 18 mnd en tijdens het eten en spelen draag ik haar dan..:

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    gewoon lekker dragen. op haar bolletje zou ik een zonnehoedje zetten verder is een romper korte mouw voldoende denk ik. mijn twee kindjes hebben het in de kinderwagenbak ook heel warm. ze liggen trouwens ook het liefst bij mama te slapen. volgens mij heb ik dan het meestal last van de warmte ;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even proberen, steeds even nekje voelen. Ik zou zelf met dit weer (maar hier is het echt brandend) alleen een luier aandoen, eventueel romper korte mouw. En voorkom huid op huid contact, dan zweet je je de pan uit (hydrofiel ertussen eventueel). Op het bolletje een (wit) zonnemutsje en verder bij voorkeur uit de zon blijven,

Deel Deze Pagina