en nu gaan we zoeken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dorisn, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    misschien een beetje een rara titel, maar helaas mogen wij ook gaan zoeken waar alyssa op reageert.

alyssa heeft sinds afgelopen zaterdag allemaal bultjes, vlekjes en pukkeltjes over dr hele lijfje.
    het begon zaterdag met een paar pukkeltjes en werd alleen maar erger en alyssa werd gek van de jeuk.
    maandag ben ik naar de ha geweest omdat ik wilde weten of ze iets besmettelijks heeft (ivm naar de oppas brengen).
    nu blijkt dat ze een allergische reactie op iets heeft.
    we hebben een drankje gekregen tegen de allergie en we smeren fanatiek met cardiflor tegen de jeuk.
    gelukkig is het nu bijna weg, maar ik zit me suf te piekeren over wat het kan zijn.

ze heeft niks nieuws gegeten, geen andere verzorgingsproducten gebruikt, geen ander wasmiddel of wasverzachter.

nu hebben we opgeschreven wat ze zaterdag gegeten en gedronken heeft en als de uitslag weg is gaan we die dingen weer opnieuw proberen.

liefs doris

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

soms kun je ook van de een op de andere dag ergens allergisch voor worden waar je eerder wel tegen kon, dus dat wordt inderdaad zoeken, succes! ;)

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hooikoorts?

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    kan je van hooikoorts dan ook hele erge uitslag krijgen?
    ze zat namelijk helemaal onder, maar had geen snotneus oid.

liefs doris

5. mymiracle

nee hooikoorts is vooral niezen en jeukende ogen etc.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    poeh....dat is lastig inderdaad.

Ik zou proberen om alles op te schijven, wat ze op een dag eet. En dan steeds een product weg laten ofzo?

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik krijg ook huiduitslag van hooikoorts. Vooral als ik in aanraking ben geweest met gras.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hoe weet je nou zeker dat het een allergie is? ik zat een keer helemaal onder de bultjes en toen bleken het beten van bloedluizen te zijn, die in mijn bed waren gekropen. Zag er ook uit als allergie.

9. mymiracle

de huisarts zei dat het een allergie is, geeft TS ook aan.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

denk ook aan bijvoorbeeld zonneallergie
    of bijvoorbeeld door in het gras te hebben gelegen?

Deel Deze Pagina