Ik heb allerlei voortekenen al gehad van een naderende bevalling, van misselijkheid tot veel ontlasting etc maar er zet eigenlijk niets door nog. Nu heb ik voornamelijk 'snachts de pijn (ongesteldheidspijn, rugpijn, buikpijn, krampen etc.) Een harde buik heb ik momenteel van de kleinste beweging. Maar heb sinds gisteravond ook telkens behoorlijke steken in mijn vagina (is geen blaasontsteking) Het voelt als een scherp gevoel binnenin. Indalingspijn is het niet want de baby zit allang op zijn plek. En mijn banden doen ook extra zeer. Kan de scherpe pijn binnenin mijn vagina een teken zijn dat er iets gaande is? Of dat het vlies eindelijk aan het weken is of dat de slijmprop eraan zit te komen? Of zijn ook dit weer valse voortekenen?
Hoi, het is niet het begin van de bevalling. het komt wel gewoon door het hoofdje wat laag zit en beneden druk geeft. Dit straalt uit in je bekken en bekkenbodem en geeft soms steken. Kan je helaas niets aan doen! Maar wel heel vervelend natuurlijk. Mocht je slijmprop vrij komen, hoeft dit ook nog niets te zeggen. Sommige vrouwen raken die al weken eerder kwijt zonder dat de bevalling echt begonnen is. nog even geduld dus. groeten evelien