ik heb altijd nutrion gebruikt bij mijn zoontje nu wil ik straks als de baby is geboren friso gaan gebruiken omdat die vaker in de reclame is en de peutergroeimelk ook goed bevalt zit er in friso net zo veel vitaminen enz als in nutrion of is nutrion veel beter
Nee hoor ze zijn allemaal even goed, ze moeten aan strenge eisen voldoen Hou er wel rekening mee dt friso nr 1 nooit in de aanbieding is he
Alle merken hebben dezelfde kwaliteit. Bij dure merken zoals nutrilon en friso betaal je gewoon meer oor de verpakking en de reclame ie ze maken. Als je geen borstvoeding geeft dan doe je je kind heus niet tekort als je gewoon huismerk koopt. Kijk anders hier eens: Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs
hier ook friso en is prima! friso 1 is nooit in de aanbieding omdat het niet mag... niet alleen friso maar alle voedingsmerken 1 mogen niet afgeprijsd worden omdat ze borstvoedingsmoeders dan misschien sneller de kunstvoeding pakken omdat het zo goedkoop is ( gehoord op de 9 maandenbeurs)