Hallo allen, Ik heb een aantal vragen wat betreft de Buikjespap Pruimen. - Mag dit in een fles? - Mag ik mijn eigen opvolgmelk erin doen (kruidvat)? Er staat op de verpakking: benodigheden voor een bord: 3 eetlepels buikjespap 25 gram, en 160 ml opvolgmelk = 160 ml kant en klare opvolgmelk of gemaakt 150 ml water en 5 schepjes poeder. Snap er niks van, moet ik nu 150 ml water doen en 5 schepjes en nog eens 3 eetlepels buikjespap, of lees ik het nou verkeerd?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hoi Beertje, Als ik het zo lees moet je idd je opvolgmelk aanmaken zoals op de verpakking en voeg je de pap daarna erbij. Dus eigenlijk net als met de rijstebloem. Zoals ik het zie, lees je het goed. Je maakt dus van de opvolgmelk een pap door de buikjespap toe te voegen net zoals je pap voor jezelf zou maken ( melk plus schepjes brinta bijv.) Groetjes Kim
Hoi hoi, hier ook buikjespap. Ik doe het altijd in een fles. 150 ml water en 5 schepjes voeding (kan gewoon kruidvat). En dan doe ik er 3 eetlepels buikjespap bij. Wel een papspeen gebruiken. Als je het in een bordje wilt geven, zou ik er meer buikjespap in doen om het wat steviger te maken. Succes!