Hier ook een beetje zoeken naar de juiste hoeveeheid en fles. Mijn zoon is nu 2,5 week en een gulzige drinker. We hebben de Dr Brownsfles met de prematurenspeen en nog drinkt hij binnen 10 min leeg. We houden al bewust pauzes ertussen, maar hij lijkt niet verzadigd. Hij weegt nu 4000 gram ongeveer, overdag krijgt hij om de 3 u 3 schepjes 100cc en s avonds 4 schepjes 135cc. Ik denk dat hij qua voeding wel goed zit, maar dat de klachten komen van te snel drinken. Hij slaapt ook onrustig, veel krampjes, en veel sabbelen op zn knuistjes. Tips?
Herkenbaar! Mijn dochter is 3 weken en was ook zo vreselijk onrustig... Ze dronk ook heel gulzig en leek onverzadigbaar! We zijn donderdag in overleg met het cb overgestapt op comfort (=dikkere) voeding, we hebben -nu al- een heel ander, rustiger meisje. Ze is nu echt tevreden na een voeding. Én ze kwam vannacht maar 1x voor een fles ipv 2, of zelfs 3 x... Surprise!
Ja ik ga maandag ook maar eens cos bureau bellen, want hij komt nu al om de 2,5 u. Huilen huilen, het zijn geen krampjes want hij spant nit aan. Dat herken ik nl. Welke voeding hebben jullie
Wij zijn van Nutrilon standaard overgegaan op Hero nutrasense comfort+. Hier heb je waarschijnlijk wel speen 2 bij nodig.