voeding overdatum

Discussion in 'Flesvoeding' started by lindsey, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindsey

lindsey Lid

Jun 19, 2006
    26
    0
    1
    zaanstad
    letten jullie wel eens op de houdbaarheidsdatum van de flesvoeding?ik had altijd bonbebe standaard voeding nr.2.
    laatst was nr 2 dus bijna nergens meer te krijgen. alle winkels afgeweest. toen bij de supercoop nog 2 bussen kunnen vinden. staan ik smorgens vroeg met een hongerige huilende baby, kijk ik op de datum is de ene voeding 5 maanden over datum en de andere houdbaar tot aug. 2009...!
    hebben jullie dat wel eens gehad, ik vind het wel heel erg eigenlijk.:$.

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Nou lekker is dat dan.. zal er straks goed op letten

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

bah! Zou morgen een klacht indienen bij de winkel, schandalig! Ik koop vaak de voeding bij de kruidvat of emte en ik check het altijd in de winkel, ik heb er nml weinig vertrouwen in met deze winkels. Bij de emte al met diverse dingen thuis gekomen die zo de vuilnisbak in konden.

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

heb het ook wel eens vaker gehoord, kijk meestal wel maar moet eerlijk zeggen; niet altijd. Maar nu ik het weer hoor, zal ik de volgende keer weer goed kijken. Zou toch niet moeten kunnen!!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat IS heel erg. Terug gaan en boos worden. Dikke klacht indienen. Goeie kans dat je EN je aankoopbedrag terugkrijgt EN compensatie! Zo zou het wel horen!

6. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

Feb 19, 2010
    1,437
    1,465
    113
    Female
    twente
    ik had dat van de week met potjes fruit van bonbebe.
    heb ook een klacht ingediend bij de plus en kreeg de potjes vergoed en kreeg een kratje met spulletjes terwaarde van 30 euro.
    ook heb ik bonbebe zelf gemaild en die belde gelijk op en krijg van hun een waardebon toegestuurd.
    dus bij deze zou ik even een melding maken bij de winkel en de leverancier.

groetjes mama van lisanne

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e pak wat ik kocht (of althans: manlief) was maar 2w houdbaar! vond dat heel raar, leek me dat dat veel langer moest zijn. maar ja, 1e kindje, dus allemaal nieuw en was het enige pak, dus toch maar meegenomen. week erna was er weer voldoende voorraad: houdbaar tot 2012! ben dus teruggegaan met mijn pak, en mooi een nieuwe meegekregen (en andere mocht ik houden).

sindsdien kijk ik ALTIJD.

Share This Page