Ons zoontje zit op de nutrilon standaard straks als hij 6 maanden is mogen we over op de nummer 2 ik zit te twijfelen of ik dan een goedkoper merk zal nemen zoals Nestlé nu is mn vraag zijn er meer mama's die zijn overgestapt toen?? En ging dit zonder problemen??
Bij zowel onze zoon, als onze dochter zijn wij destijds ook zo rond die tijd, overgestapt op een ander merk. Zoon vanwege dat hij Nutrilon Pepti kreeg. Hij ging toen naar Nestlé. Dochter ging van Nutrilon naar Friso, maar meer omdat de Nutrilon 2 niet voorradig was. Toen bleek dat onze dochter geen enkel mondje melk meer terug gaf, sinds dat wij Friso gebruikte, zijn wij nooit meer terug gestapt. Beide voedingen heb ik goede ervaringen mee.
Ik ben een tijdje naar kruidvat gegaan. De nr 1 ging wel, de nr 2 is een drama met een bodempje in de fles die er niet uit te krijgen was. Beide was comfort voeding Ben nu gewoon weer terug bij friso standaard
Hij doet t wel goed op nutrilon maar ik vind t persoonlijk best dure voeding. En il hoor lees dat er bijna geen verschil in de voedingen zitten dus vandaar dat ik aan t denken ben om over te switchen
Ik ben overgestapt van nutrilon naar nestle omdat ik vermoedde dat zijn klachten (reflex en verstopping) deels door de nutrilon kwamen. En het scheelde dat de nutrilon steeds overal uitverkocht was en dat vond ik irritant dus de combi heeft mij doen besluiten over te stappen. Top beslissing geweest. Zijn klachten werden al snel een stuk minder dus mijn gevoel was juist en het scheelt inddaad iets in de prijs
Tot een maand geleden kreeg zoontje nutrilon a.r 13,99 overgestapt naar kruidvat comfort 8.49. Zoontje doet het er goed op. Ik ben tevreden over die voeding. En mijn portemonnee ook!
Als je wilt veranderen, kun je dan in een keer overstappen? Of moet je dan toch eerst nog een pak Nutrilon kopen en mengen?
ik zou gewoon in 1 keer overstappen! Dit geeft vaak niet echt problemen. De samenstelling is iets anders van 2 maar niet heel erg veel hoor!