Afgelopen vrijdag sprak ik een collega en zij vroeg welke maat ons meisje had. Ze draagt nu kleding maat 68, maar shirtjes zitten nog een beetje ruim, broekjes lengte wat lang, maar in de buik nodig. Zij zei dat kinderen in het algemeen best lang in maat 68 zitten. Omdat de groei dan wat minder snel gaat bij 5 maanden. Is dat echt zo? (Zou op zich mooi zijn aangezien ik zulke leuke kleren heb gekocht ) Is er een maat waar jouw kind best lang in heeft gezeten? Gr. shampoo
Hmm, voor mijn gevoel zit Thijmen nu het langst in 86. Vindt het allemaal wel heel snel gaan eigenlijk
Tja wat is lang? Over het algemeen zeggen ze dat maat 68 van 4 tot 6 maanden is en dus misschien iets langer of korter, ligt dr maar net aan. Hier zo'n 3 maanden met maatje 68 gedaan, dus niet superlang ofzo.
Inderdaad Rosao, vanaf maatje 86 doen ze wat langer met hun kleding. Geloof dat ze voor maatje 86 van 12 tot 18 maanden rekenen.
Mijn zoon groeit erg snel, ik kocht me suf aan nieuwe kleren en steeds een maat groter. maar nu zit hij al een lange tijd in truitjes maat 86 en broekjes maat 80. Deze maat duurt het langste tot nu toe, ik ben er wel blij om haha.
Nou mijn zoontje is bijna 1 jaar en draagt nog maatje 68...hij is niet zo flink dus ik doe ook echt heel lang met zijn kleding. Hij neigt nu wel meer naar maatje 74 dus kan weer ff lekker gaan shoppen. Die maten in de kleding kloppen dus niks van want ligt helemaal aan het postuur van je kindje. Mijn zoontje heeft echt tot 8 maanden in 62 gezeten en nu al bijna 4 maanden in 68!
Nee mijn zoontje heeft maat 68 heel kort aan gehad en zit nu juist best lang in maat 74. Hij gaat nu langzamerhand naar maat 80.
Het duurt steeds langer voor ze eruit groeien. Na die kleine maatjes; 50-56-62 , duurt 68 relatief lang. Ik denk dat ze hier een maand of 4/5 in 68 heeft gezeten. Maar ik heb ook niet zo'n hardgroeiend meisje. Momenteel zitten we alweer een tijd in 74/80 ... meer 74 dan 80 . En ik verwacht eigenlijk dat ze de winter ver door zal komen met maat 80 ... Het is wel moeilijk hoor, want je wil toch wat dingetje 'vooruit' kopen, maar nu hoeft dat echt niet, omdat ik geen idee heb, wanneer ze in 86 zal zitten!
Mijn zoontje zit nu een maand of 2 in maatje 86. En daar blijft hij nog een tijdje in passen. Hier zit hij het langste in. Hij was zo uit het maatje 68 gegroeid. Dus hier geldt dat niet.
mijn zoontje heeft heel lang maatje 56 en 62 aangehad, en ik vind juist dat hij nu erg snel uit 68 aan het groeien is.
Robyn heeft met maat 62 tot nu toe het langst gedaan. Nu heeft ze maatje 68 en gaat bijna over naar 74.
Wij hebben gemiddeld 3 maanden met een maat gedaan, behalve 74 daar doen we al wat langer mee. We gaan nu langzamerhand naar 80 wat betreft shirtjes. Ik merk wel dat het erg afhankelijk is van het merk.
Nou maatje 68 is meneer doorheen geschoten.. Ik denk 1 maandje maar gehad.. Maar hij heeft wel echt een groeispurt gehad..
Pfft jah wat is lang?? Liam draagt nu sinds 4 wk maat 74 en daarvoor heeft hij een week of 8-9 maat 68 gehad,, 62 heeft hij maar een week aangehad en 56 oowk niet zow super lang,, Liefsz
Vanaf 74 ging het steeds langzamer, bedoel dus gaat ze steeds langer met een maat doen. Nu zit ze in 80, langzaam 86. (die labeltjes kloppen bij haar dus niet echt, terwijl ze toch echt een gemiddeld kindje is qua lengte en gewicht )
Maat 68 heeft mijn meisje aangehad tot 9 mnd ongeveer, met sommige dingen kan ze die maat nog aan. Ze zit nu in 74. Ze is wel een kleintje. niet lang.
marinte draagt nu al bijna 4 maanden wel 68, maar sommige shirtjes ook nog 62. broeken niet daar heeft ze dan hoog water in. winterjas heb ik nu 74 gekocht. ze draagt nog geen kleren van 74. nu toevalig 1 broekje maar ze heeft erge lange benen. net als dr vader. winterjas 80 was echt veel te groot nog
Jayden heeft al heel lang soms maat 68 soms maat 74 bijna een jaar om precies te zijn.Zelfs met Noppies en Tommy Hilfiger en Guess. Maar meneertje is ook geboren met maat 44 dus opzich wel netjes denk ik.Hoop alleen wel dat ie binnenkort een groeispurt krijgt want heb heel veel 80 en 86 gekocht voor de winter.