heey hallo, ons zoontje is net 3 maanden en sinds een week doet hij iedere keer slaapjes van 1 uur a 1 1/2 uur. eerder sliep hij vaak van voeding tot voeding ik laat hem ook wel eens liggen na een uur maar schreeuwt dan alles bij elkaar kijk het dan een half uur aan. maar slapen ho maar! en hij is dan na een uurtje alweer moe. s'avonds en s'nachts gaat het wel goed hij slaapt ook lekker door gaat dit straks nog veranderen in langere slaaptijden? zodat hij bijv 2 keer per dag slaapt? moet ik hem hier in begleiden? of regelt hij dit zelf?
Hoi hoi, Hij regelt dat eigenlijk zelf. Het kan zijn dat hij net tussen twee periodes inzit. Hij wil dan niet meer van voeding tot voeding slapen, maar slaat dat wel eens een keer over, en blijft dan wakker. Hij heeft dan eerder honger natuurlijk, en dan is heel je ritme weg. Hij gaat naar eerst drie slaapjes op een dag van een uur of anderhalf, en dan naar twee keer per dag van een uur of 2 1/2. Begeleiden is moeilijk, je kunt hem nog eenmaal niet wakker houden. Probeer maar soepel te zijn! Groetjes Adrienne
hoi adrienne, hij slaapt idd nu 3 a 4 keer op een dag 1 uurtje. ik nu ook zoiets van hij regelt het zelf wel en als hij moe is gaat hij gewoon naar bed! bedankt voor je reactie.