slapen baby 3 maand

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door mama2011, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

heey hallo,

ons zoontje is net 3 maanden en sinds een week doet hij iedere keer
    slaapjes van 1 uur a 1 1/2 uur. eerder sliep hij vaak van voeding tot voeding
    ik laat hem ook wel eens liggen na een uur maar schreeuwt dan alles bij elkaar kijk het dan een half uur aan. maar slapen ho maar!
    en hij is dan na een uurtje alweer moe.
    s'avonds en s'nachts gaat het wel goed hij slaapt ook lekker door:D
    gaat dit straks nog veranderen in langere slaaptijden? zodat hij bijv 2 keer per dag slaapt? moet ik hem hier in begleiden? of regelt hij dit zelf?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Hij regelt dat eigenlijk zelf. Het kan zijn dat hij net tussen twee periodes inzit. Hij wil dan niet meer van voeding tot voeding slapen, maar slaat dat wel eens een keer over, en blijft dan wakker. Hij heeft dan eerder honger natuurlijk, en dan is heel je ritme weg. Hij gaat naar eerst drie slaapjes op een dag van een uur of anderhalf, en dan naar twee keer per dag van een uur of 2 1/2. Begeleiden is moeilijk, je kunt hem nog eenmaal niet wakker houden. Probeer maar soepel te zijn!

Groetjes Adrienne

3. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hoi adrienne,

hij slaapt idd nu 3 a 4 keer op een dag 1 uurtje.
    ik nu ook zoiets van hij regelt het zelf wel en als hij moe is gaat hij gewoon naar bed!
    bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina